A Ubisoft és a Massive Entertainment játéka szeretné, hogy a lehető leginkább átmeneteket nélkülöző legyen, azaz egy összefüggő, váltásokat nélkülöző élményt akarnak megvalósítani.
A Twitteren írta Tom Henderson, hogy szerinte teljesen váratlan lehet, amiről beszélt, de látja, hogy a sajtó mennyire odavan az Insomniac Games és a Sony Interactive Entertainment pénteken PlayStation 5-re megjelenő játékáért, a Marvel’s Spider-Man 2-ért annak gyors utazási lehetőségei és átmenet-mentessége miatt, de emiatt kíváncsi arra, hogy mit fog szólni végül a közönség, amit a Ubisoft és a Massive össze fog hozni a Star Wars: Outlawsszal.
Hozzátette, hogy végre olyan játékokat látunk, amik teljesen képesek kihasználni a kurrens-gen technológiát (azaz nem fogják vissza őket a PlayStation 4 és az Xbox One limitációi, ugyanis nem cross-gen termékekről van szó). Ennél többet viszont nem mondhat, ugyanis szeretné, ha az információit meg tudná erősíteni, így később további részleteket is közölhet a korábban a The Divisionön dolgozó stúdió következő játékáról (talán ha látja majd a demót a projektből).
A Star Wars: Outlawsról sokat még nem tudunk, de annyit már közölt a Ubisoft és a Massive, hogy a bolygók hatalmasak lesznek. Egy planéta mérete kb. az Assassin’s Creed: Odyssey két, három régiójával egyenlő lesz, és ebből adódóan a közlekedés, illetve a gyors helyszínváltás (amit teleportálásnak is mondhatnánk, ugyanis a fast travel meghatározásáról beszélünk) nagy jelentőséggel bír majd. Az is a célok között szerepel, hogy a játékosok teljes szabadságot kapjanak arra vonatkozólag, hogy miképp győzik le az ellenfeleiket. Több, ikonikusnak is nevezhető helyszín (így Mos Eisley) is fel fog majd bukkanni a játékban.
A Star Wars: Outlaws megjelenési dátuma valószínűleg cégen belül már ki lett tűzve, de hivatalosan csak annyit tudunk, hogy valamikor 2024-ben fog megjelenni a kurrens-gen platformokra, így PlayStation 5-ön, Xbox Series-en, illetve PC-n láthatjuk majd a Disney IP-jéből készülő új sztorit.
Forrás: WCCFTech