Az Akupara Games játéka több VR-platformra is készül, így a túlélő horrort talán PlayStation VR2-n is megtapasztalhatjuk.
Ez csak egy újabb nap, amikor a streamerként (közvetítőként) tevékenykedő karakterünk a megbízható stream chatjével egy kihívás elé áll: egy rémálomszerű mesterséges intelligencia kínzással tesztel, hogy megtudja, mikor tör össze a karakterünk. Egyszerűnek kellett volna lennie, de nem az: a Crab n’ Grab, egy ócska tengeri étterem ezer mérföldre van a tengertől, de a chat azt mondta, hogy nézzünk körül. Hogy valami több van a felszín alatt. Hogy van ott valami „ott”. A karakterünk pedig a népszerűség érdekében dob egy fejest…
Mennyire találjuk izgalmasnak a robotlábak csikorgását a betonon? Mi a helyzet a hangszóróból érkező hanggal? Az nem egy ember. Az valami más, ami tesztel, és tudni szeretné mennyire vagyunk okosak, illetve mekkora a fájdalomtűrő képességünk, azaz mennyit bírunk el, mielőtt összeomlanánk. A Hello Cruel World próbára teszi a találékonyságunkat: gyorsan, talpraesetten kell gondolkodnunk. A játék az alapoktól kezdve a virtuális valóság interaktív képességeinek kihasználására lett tervezve, és azt kérdezi tőlünk, hogy meddig vagyunk hajlandóak elmenni.
Az emberi fájdalomreceptorok és a kibernetikus transzplantációk határainak vizsgálata nehéznek hangozhat, és az is! A mi karakterünk lehet a kivételes eset. Még odalent is van wifi, és ez azt jelenti, hogy mindenki, akinek élőben közvetítünk, az első sorból nézheti a halált megvető romlottságunkat, ahogy egyre mélyebbre és mélyebbre merülünk a létesítményben, miközben a valós idejű szimulált chat segít nekünk az út során. Csak a zavartalan tudományos elme képes feltörni az univerzum természetét. Ne hagyjuk, hogy az empátia vagy az etika az igazi, korlátlan fejlődés útjába álljon. ALICE, az állandó társ, minden döntésünk és mozdulatunk felett őrködik. Ki lehet-e szabadulni a labirintusból úgy, hogy a minotaurusz a vállunk fölött figyel? Vagy túljárhatunk a robotikus gondolatmenetein, hogy kicsússzunk az ujjai közül?
A Hello Cruel World valamikor 2024-ben jön még meg nem határozott VR-platformokra, de a Steamen biztosan ott lesz.
Forrás: Gematsu