MOZI HÍREK – A producer szerint még nem kezdődött el a munka James Bond újbóli feltalálásán a Craig utáni korszakban. Hozzátette, hogy az új Bond-témájú kalandsorozat – a 007’s Road to a Million – segít majd betölteni a rajongók éhségét.
Két év telt el azóta, hogy Daniel Craig a Nincs időnk meghalni megjelenése után szögre akasztotta a pisztolyt és az Omega órát. De a rajongók, akik kétségbeesetten várják, hogy ki lesz a következő 007-es, még sokat kell várniuk arra, hogy megrázza vagy felrázza őket. Barbara Broccoli producer szerint „nagy út áll még előttünk”, mielőtt a karaktert „újra feltaláljuk a következő fejezethez”, és hogy a vezetők „még el sem kezdték” a franchise modernizálásának folyamatát. Hozzátette, hogy a következő filmnek tükröznie kell majd, hogy a világ hogyan változott az elmúlt két évtizedben, mióta Craiget megerősítették a hatodik 007-es szerepében, és rámutatott, hogy Bondot már gyakran feltalálták újra.
„Emlékszem, még az Aranyszemnél mindenki azt mondta, hogy „vége a hidegháborúnak, vége a falnak, Bond halott, nincs szükség Bondra, az egész világon béke van, és most már nincsenek gonosztevők” – ó, apám, ez mekkora tévedés volt!” – mondta, hozzátéve, hogy a modernizációra mindig szükség van, amikor egy új színész játssza a szerepet.
Craiggel arra akartak koncentrálni, hogy „milyen egy 21. századi hős”.
Hozzátette: „Daniel megadta nekünk a lehetőséget, hogy kidolgozzuk a karakter érzelmi életét… és a világ is készen állt rá. Azt hiszem, ezek a filmek tükrözik azt a kort, amelyben élnek, és egy nagyon-nagy út áll előttünk, hogy újra feltaláljuk a következő fejezethez, és ennek még el sem kezdtük.”
A Guardiannek az új Bond-témájú Amazon-sorozatról, a 007 Road to a Millionról beszélt, amely szerinte „jó móka, amit időközben csinálunk”, és remélhetőleg segít majd betölteni a rajongók éhségét a híres franchise iránt.
Broccoli és féltestvére, Michael G Wilson részt vettek a globális kalandsorozat castingjában, amelyben kilenc hétköznapi emberpár fizikai és pszichológiai kihívásokat áll ki Bondhoz kapcsolódó helyszíneken, hogy megnyerjenek 1 millió fontot. Ez az első alkalom, hogy a Bond-márkát nem forgatókönyv nélküli tévésorozatban használhatják, és a film főcímdalát, epikus helyszíneket és képeket használnak benne.
Arra a kérdésre, hogy lesznek-e más Bond TV-s spin-offok, azt válaszolta: „A hangsúlyt a játékfilmek elkészítésére helyezzük. Amikor belevágunk egy Bond-filmbe, az három-négy éven át teljes figyelmünket leköti, így erre koncentrálunk.”
Broccoli szerint a program „a hősiesség, a bátorság és a kitartás ugyanazon etikája, mint a filmekben… Szerintem ez igazán jó szórakozás, és az embereknek erre van szükségük.”
Wilson szerint a műsor, amely az Amazon Studios, az Eon Productions, a 72 Films és az MGM Alternative együttműködésében készül, „az általános közönségnek készült, de a Bond-rajongók különleges easter egg-eket találhatnak benne.”
A Bondhoz kapcsolódó britség a versenyzők szereposztásában is megjelenik, akik az Egyesült Királyság sokszínűségét képviselik, és akik – különösen egy dél-londoni testvérpár személyében – a 72 Films társalapítója, David Glover által kívánt „nagyon brit humorérzékkel” is sziporkáznak.
Broccoli, akinek édesapja az alapvető Bond-producer Albert „Cubby” Broccoli volt, reméli, hogy más országokkal is készíthet változatokat. „Még nem jutottunk el egészen odáig; szeretnénk elindítani és megnézni a reakciókat… de nagyon szeretném látni a különböző változatokat a világ minden tájáról, Afrikából, Indiából és Ázsiából.”
Forrás: The Guardian