Ion Hazzikostas, aki mostanában a Warcraft rendezői székében ül, kifejtette, hogy a múlt heti BlizzConon miért mutattak be kapásból három kieget (amelyek mind a Worldsoul Saga részei lesznek).
Hazzikostas a PCGamernek részletesen kifejtette, hogy ha hangosan közlik terveiket, akkor azok megvalósulhatnak, igaz, a vezetőség tartott ettől: „Biztos volt néhány olyan, hogy várjunk csak, tényleg megmutatjuk az összes logót? Mindent el fogunk mondani nekik? Hogy érted ezt, Chris? [Utalva Chris Metzen ügyvezető kreatív igazgató nyitóünnepségen tartott bemutatkozására a bővítésekről, amelyek várhatóan 2030-ra fognak teljes egészében megvalósulni]. El fogod mondani, hogy hol leszünk[, Chris]?
Ahhoz, hogy fenn tudjuk tartani a World of Warcraftot, sőt, növekedni tudjunk (és ez eddig meg is valósult), fejlődnünk kell. Nem csak azt kell megnéznünk, hogyan közelítettük meg a dolgokat a múltban, hanem azt is, hogy a játékosaink ma hogyan játszanak, és mit akarnak. Ez volt a tervünk egy ideje. Ha ezt hangosan kimondjuk, az valósággá válik, és jelzi a játékosoknak, hogy van egy nagyszabású tervünk a játék jövőjét illetően, és tudatja velük, de segít abban is, hogy a The War Within története nyilvánvalóan kielégítő belső befejezést kap, de nem teljes befejezést, mert [a kieg] egy nagyobb ív része.
És még egyszer mondom, jobb, ha már az elejétől fogva felállítottuk ezt az elvárást, mintha a The War Within végére érve úgy éreznénk, hogy egy kicsit csalinak tűnik, ha nem minden szál el van kötve, és nem minden megoldott, mert nem lesz az. Amikor belementél a Marveltől a Bosszúállók: Végtelen háborút megnézni, tudván, hogy a Végjáték következik, nem voltál feldúlt, hogy olyan cliffhangerrel végződött, amivel bizonyos értelemben idegesítő lehetett volna. Azt hiszem, ez a tisztánlátás kreatív szempontból rendkívül hasznos az egész fejlesztőcsapat számára. Azzal, hogy biztosan tudjuk, hová tartunk, ma már mélyebb történetmesélést és világépítést végezhetünk, mert magabiztosan tudjuk, hogy előre jelezzük, elültetjük a magokat, amelyek elvezetnek valahová. És ez mindenhol izgalmas. Négy zóna, nyolc dungeon, raidek, új szintek… Ez az, ami egy kiegészítő, és ezt nem próbáljuk itt újrafogalmazni,” mondta Hazzikostas.
A transzparencia becsületes. Csak tartsák magukat a minőséghez.
Forrás: PCGamer