A francia kiadó még mindig nem adta fel a játék iránt a reményt, holott annak eléggé zűrös volt az utóbbi három éve!
2020-ban jelentette be a Ubisoft a Prince of Persia: Sands of Time Remake-et (ezen akkoriban a Ubisoft Pune és Mumbai dolgozott), majd annak fejlesztését tavaly májusban átadták az eredeti, 2003-as játék fejlesztőinek, a Ubisoft Montréalnak. Idén azt hallottuk, hogy a fejlesztői csapat létszáma bővült, és koncepciós fázisban tart a projekt, ami azt jelenti, hogy a megjelenése annyira messze van mint a magyar „gazdaság” az euró bevezetésétől. Most is hallottunk egy rövidebb fejleményt a játékról: a Yves Guillemot vezette kiadó szerint egy fontos mérföldkövet ért el a projekt, és később fogunk csak többet hallani róla…
Eközben a Twitteren nem hirdető cégek listájára felkarcolhatjuk a Ubisoftot is, így az Apple, az IBM, a Disney, a Warner Bros., a Lionsgate, az Xfinity, a Sony, az NBCUniversal és a Comcast mellett a francia kiadó is a neonáci tartalmak mellett felbukkanó reklámokra hivatkozva szünetelteti a hirdetéseket Elon Musk weboldalán. Az Axios arra hívta fel a figyelmet, hogy ez a cég az első nagyobb kiadó, aki így határozott a Musk-féle Twitterrel kapcsolatban, holott eddig az Assassin’s Creed: Nexus VR-nak futtattak reklámokat. Eközben Linda Yaccarino, a site vezérigazgatója nekiment a Media Mattersnek, ugyanis az amerikai, baloldali médiafigyelő cég (mi az állampárti propagandával szemben nem kritika céljából emeljük ki a politikai beállítottságot) mellett egyetlen Twitter-felhasználó sem látta az IBM, a Comcast, vagy az Oracle hirdetéseit, míg az Apple reklámja csak a felhasználók 2%-a láthattak, és ebbe beletartozik a Media Matters is.
Ja, és Musk tartotta a szavát: tényleg beperelte a cikk miatt a Twitter a Media Matterset, mert veszélyezteti a cég kapcsolatait a nagy nemzetközi hirdetőkkel és globális kiadókkal. Talán nem kellett volna elrontani azt, ami addig működött, és nem lenne ez a probléma.