Mivel a franchise alapköveit lerakó fejlesztő már nem dolgozik a stúdiónál, a PlatinumGames valószínűleg folytatja a hagyományokat.
Gondoljunk csak bele: a Devil May Cry, a Viewtiful Joe és az Okami is folytatódott Kamiya Hideki nélkül. A Devil May Cry még 2019-ben is felbukkant, ugyanis az RE Engine-en futó Devil May Cry V akkor jött ki (és az is egy kiváló játék volt). A Bayonettáról is ezt lehet elmondani: Kamiya indította útnak (az első résznek ő volt a rendezője, míg a második, a harmadik rész, továbbá a spinoff Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon felügyelője volt), ám a többi rész esetében már a háttérbe szorult a fejlesztés során, igaz, volt valamennyi befolyása azok fejlesztésére.
Kamiyáról mi is írtuk, hogy elhagyta a PlatinumGameset, és kb. egy évig nem dolgozhat a játékiparban (feltehetőleg a felmondási idejét tölti, így addig nem vállalhat ebben az iparágban más munkát), és ezért elindította YouTube-csatornáját, ahol a rá jellemző stílusban beszél néhány témáról. A legújabb videójában a kommentelőkre reagál, és a témák között felbukkant a Bayonetta IP jövője is.
Az általa elképzelt teljes történet a sírba fog vonulni vele együtt, így a Bayonetta 4 vagy a jövőbeli részek már eléggé eltérőek lesznek az ő elképzelésétől. Mivel a PlatinumGames számára a Bayonetta a legnagyobb, hosszabb távon is futó IP (igaz, ehhez a Nintendo közreműködése is kellett, ugyanis a második rész fejlesztését a japán cég finanszírozta, ezért lett Wii U-exkluzív anno), szinte fix, hogy lesz Bayonetta 4 is, és a Nintendo is örömmel fogadná. (Igaz, a nagy N-nek egy másik négyes kissé problémás: Metroid Prime 4… vajon erről a Nintendo mikor fog nekünk többet megmutatni?)
A Bayonetta 3 nem volt rossz, és talán egy szinten is van az első résszel, így ez is egy indok arra, hogy készüljön egy negyedik epizód is.
Forrás: WCCFTech