Rossz játék a Starfield? A Bethesda megcáfolja a kritikusait!

Ráadásul ugyanattól a csoporttól láthatjuk a reakciókat, akik a Bethesda Game Studios előző (és abban az esetben eleinte joggal rossznak nevezhető) játékával kapcsolatban védték, amit lehetett…

 

Már lassan három hónapja, hogy a Bethesda Game Studios és Todd Howard legújabb játéka, a nemsokára DLC-vel is bővülő Starfield megjelent Xbox Series-re és PC-re. Mivel manapság a Microsoft stratégiája nem csak a Microsoft Store-ra korlátozik, a játék megjelent a Steamen is, ahol ugye bevett szokás, hogy a játékosok értékeléseket írnak a Gabe Newell felületén értékesített termékekről.

A Twitteren @JuiceHead33 hívta fel a figyelmet a Bethesda ügyfélszolgálatára, ahonnan többen is a Steamen rontják a levegőt. A kritikus értékelésekre még mostanában is érkeznek válaszok! Például a gyors utazás (fast travel, vagy ha jobban tetszik, teleport…) esetében a töltőképernyők kritizálására azt írták, hogy sok procedurálisan generált játékmenethez szükséges adatot kell három másodperc alatt betölteni. Úgy hiszik, hogy ez a hátráltató tényező nem akadályozza meg a játékosokat abban, hogy elvesszenek az általuk teremtett világban.

Egy másik kritikára (üresek a bolygók) direkt üresnek lettek tervezve, és ezt nem kellene unalmasnak tekinteni, ugyanis amikor az asztronauták mentek a Holdra, akkor sem volt ott semmi, és ők sem unatkoztak. A Starfield felfedezése azt akarja elérni, hogy a játékosok kicsinek érezzék magukat. A felfedezés és a világok megtalálása a rejtett előőrsöket és a szükséges előforrásokat is feldobhatja azoknak, akik továbbra is keresgélnek.

Egyrészt nem vet jó fényt a cégre, hogy ilyen vehemensen védik a játékot (a kritikára való reakció nem rossz, de talán túlzásba viszik), másrészt ugyanarról az ügyfélszolgálatos csapatról van szó, akik anno azt várták a Fallout 76-ból kitiltott játékosoktól, hogy írjanak egy esszét arról, hogy miért engedék vissza őket a játékba. Ott is csak azért álltak le ezzel, mert a sajtó beszámolt róla, és ők visszafogták magukat. A történelem ezúttal is meg fogja ismételni önmagát.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu