A CD Projekt RED (CDPR) ráadásul az eddig felállított mércét is magasabbra kívánja emelni a The Witcher új epizódjával.
Mivel a Cyberpunk 2077: Phantom Liberty megjelent, a CDPR munkaerejének legnagyobb része a Polaris kódnevű projektre lett átterelve. Ez a The Witcher 4-et takarja (ami ugye Unreal Engine 5-ön fut majd), így a lengyel cég elkezdett teljes erejével a következő új játékán dolgozni (de ugye az első részből is lesz remake, ám ahhoz nem kell akkora fejlesztőgárda).
A Lega Nerd, egy olasz weboldal interjút készített Sebastien Kalembával, a The Witcher 4 rendezőjével. Ő kinn volt a november 24-e és 26-a között megrendezett idei Milan Games Weeken. Korábban animációs igazgatóként dolgozott a The Witcher 3 Blood and Wine kiegészítőjén, továbbá a Cyberpunk 2077-en. A WCCFTech lefordította az interjút, amiből megtudtuk, hogy a stúdió milyen elképzeléssel bír az új játék irányába…
„Szeretnénk folytatni ugyanazt az utat, amelyen eddig jártunk, de nem akarjuk ugyanazt a játékot csinálni. Azt hiszem, ez adott. Van néhány lore-elem, amit meg kell tartani. Végül is ez még mindig ugyanaz az univerzum, és nem léphetünk túl bizonyos határokon. Ezért egy nagyon meghatározott utat kell követnünk, és azon kell újítanunk. Ugyanakkor egyértelmű, hogy meg kell próbálnunk egy új közönséget megnyugtatni. A The Witcher 4 csak néhány év múlva jelenik meg, és az előző rész megjelenéséhez képest is sok idő fog eltelni, így nem célozhatjuk meg csak a saga, történetszál iránt már rajongó közönséget. Új közösséget is kell építenünk. Ezzel kapcsolatban azt hiszem, azt mondhatom, hogy sok játékos számára kiváló belépő lesz anélkül, hogy megfeledkeznénk a régi rajongókról, akik továbbra is követni szeretnék Geralt kalandjait.
A prioritásunk mindig az, hogy megpróbáljuk áttörni a határokat. Szeretnénk túllépni rajtuk. Megpróbálunk valami újat csinálni ahhoz képest, ami jelenleg a szerepjátékokban van, különösen, mivel ebben a műfajban dolgozunk, és az RPG-rajongókat célozzuk meg. Túl sokat nem mondhatok, ahogy sejtheted, de az elképzelésünk az, hogy valami olyat építsünk, ami túlszárnyalja a The Witcher 3-at, egy intenzívebb történetet mesélve és egy intenzívebb játékmenetet is kialakítva,” mondta Kalemba. Nagyobb játékosszabadságot szeretne (még a karakter létrehozásában is), de a narratíva előre kijelölt lesz.
Sok sikert nekik…
Forrás: WCCFTech