Az Insomniac fejlesztők „heves” megbeszélést folytattak a Sony-val a Marvel’s Spider-Man 2 fejlesztése során

Egy nemrégiben tartott megbeszélésen a Marvel’s Spider-Man 2 játékának az Insomniac Games fejlesztői elárulták, hogy a játék fejlesztési ciklusa során egy ponton „heves” vita alakult ki a Sony-val. Bár a Marvel’s Spider-Man 2 végül megfelelt a várakozásoknak, ez arra utal, hogy a fejlesztők számára a sikerhez vezető út tele volt kihívásokkal.

 

Minden hősies erőfeszítés ellenére a Marvel’s Spider-Man 2 végül a Játék Díjai által a Baldur’s Gate 3 és az Alan Wake 2 mögött végzett. Bár hét díjra is jelölték, kevesen várták, hogy az év egyik legtöbbet dicsért játéka még egyetlen elismerést sem nyer. Sőt mi több, az Insomniac Games december közepén kibertámadás áldozata lett, amelynek során a fejlesztő következő projektjeivel kapcsolatos bizalmas információk szivárogtak ki. Az, hogy a Marvel’s Wolverine nagy várakozásokkal övezett játékának játszható verziója online került, sokat elárul a szivárgás súlyosságáról.

Egy interjúban, amelyet az Insomniac Games vezérigazgatójával, Ted Price-szal, és a Senior Creative Directorral, Bryan Intiharrel folytattak, a AIAS Game Maker’s Notebook Podcast keretében, Intihar beszámolt a fejlesztők által a Marvel’s Spider-Man 2 fejlesztésének második felében tapasztalt nehézségekről. Elmondta, hogy egy ponton a csapat úgy érezte, nem tudják megfelelni a várt minőségi színvonalnak, ami heves vitát eredményezett a Sony producereivel. Tisztázva, hogy a „heves” alatt inkább a frusztráció érzetét érti, mintsem egy vitatkozó megbeszélést, Intihar hozzátette, hogy az interakció a Sony-val egy érzelmi kitöréshez vezetett nála.

A projekt újbóli irányba terelésének lépéseit ismertetve a kreatív igazgató elárulta, hogy vissza kellett lépnie és tárgyilagosan meg kellett vizsgálnia a célokat, újraértékelve, hogy a különböző részek hogyan hatnak a játék alappilléreire, és hogyan lehetne azokat minimális munkával újraalkotni. Intihar megosztotta, hogy a talpra állítási tervet egy szalvétára rajzolta fel, miközben mások egy Zoom hívásban folytatták a megbeszéléseket. Az érzelmi válasza után éppen ez a szalvéta vázlat volt az, amely újra lángra lobbantotta a projekt lendületét, és újraindította a dolgokat. Bár a fejlesztési folyamat viharos lehetett az Insomniac Games számára, a stúdió megfelelt a kihívásnak, és ismét mércét állított a szuperhősös játékoknak egy újabb mesterművel.

A játékosok közössége hamar felidézte azt a pillanatot, amikor Tony Todd, a Venom karakter szinkronszínésze nyilvánosságra hozta, hogy a játékban eredetileg elhangzott párbeszédének jelentős részét végül kivágták. Ebből adódóan felmerült a gyanú, hogy a Marvel’s Spider-Man 2-ben a Venom szál talán gazdagabb és mélyebb volt, mint amit a végleges verzióban a játékosok megtapasztalhattak. Mindemellett, mivel az Insomniac Games már egy önálló Venom játékon dolgozik, a rajongók nem érzik annyira csalódásnak a játékból esetlegesen kihagyott részleteket.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu