Diablo IV: csak később nyúlnak bele az OP karakterekbe!

A Diablo franchise általános igazgatója szerint eléggé szórakoztató velük játszani a játékot, így nem sietik el, hogy a lehető leghamarabb nerfeljék az erőssé gyúrt, faragott karaktereket.

 

Rod Fergusson, aki korábban a The Coalitionnél a Gears of War franchise-ot vezette, lényegében visszatért a Microsoft alá, hiszen a redmondiak felvásárolták az Activision Blizzard Kinget. Fergusson az Electric Playground Network YouTube-csatornán bukkant fel egy interjúban, és itt megerősítette, hogy számukra nem prioritás a túlzottan erőssé váló játékoskarakterek meggyengítése: „Az emberek a Twitteren azt mondják majd, hogy hé, hogy merészeled ezt a változtatást végrehajtani a Sorcereren? Erre én azt mondom, hogy nem is tudtam, hogy ezt a változtatást elvégeztük! Legyünk igazságosak: sokan vannak, akik valós időben rengeteg változtatást hajtanak végre. Néha az egyensúlyra koncentrálsz, nem pedig a szórakozásra.

Azt mondhatod, hogy oké, mindennek egy szinten kell lennie, és tényleg a méltányosságra törekszel. A Diablo játékokban az a helyzet, hogy azok az OP pillanatok, amikor úgy érzed, hogy csalsz, vagy tudod, hogy átverted a fejlesztőcsapatot, vagy kihasználsz egy exploitot, nagyon-nagyon szórakoztatóak. Ez az, amit a Diablo IV-ben tényleg meg kellett próbálnunk elfogadni. Például a második évadban a Ball Lightning Sorcerer nevetséges, de hagyjuk, hogy [a játékosok] jól érezzék magukat, és majd később foglalkozunk vele. Ugyanez a helyzet a Hammer of the Ancients barbárral. Ők csak eljutottak oda, és kicsit kihasználják, de ez rendben van. Majd a következő szezonban kijavítjuk.

Ez a varázslat: megtalálni a megfelelő kihívást. Ha túl könnyű, akkor az emberek azt mondják, hogy nem szórakoztató, mert túl könnyű, de ha túl nehéz, akkor ugyanez a helyzet. Amikor a Diablo IV-gyel játszol, ezeknek a hullámoknak olyanoknak kell lenniük, ahol vagy lemaradsz, vagy megelőzöd a hatalmi görbét. Kicsit lemaradva kezded, és hirtelen felveszed ezt a fegyvert, ami nagy sebzésnövekedést ad, és máris a világ királyának érezheted magad, és szupererőd van. Aztán párszor szintet lépsz, és megint lemaradsz. Aztán szerzel egy másik dolgot, és visszajutsz oda. Mindig a fejlődés hullámán lovagolsz a játék során, ami nagyon szórakoztató,” mondta Fergusson.

Legalább nem kertel, ez így korrekt.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)