Még semmi sincs kőbe vésve a Final Fantasy XVII-ről [VIDEO]

A Square Enix még nem nagyon látott hozzá a következő új fő Final Fantasy fejlesztéséhez.

 

Ha neki is lát a japán cég, minden bizonnyal merőben eltérő játékra számíthatunk, ugyanis a Final Fantasy XVI (továbbá a hosszú ideje futó, de műfajilag inkább MMO-nak nevezhető Final Fantasy XIV) producere, Yoshida Naoki, avagy Yoshi-P a Game Maker’s Notebook podcast legújabb részében kapott egy kérdést a következő felvonásról. Mivel a rendezői tanács egyik tagja, nem nagyon nyilatkozhatott a játékról alaposabban, de annyit kijelenthetett, hogy még semmi sincs kőbe vésve vele kapcsolatban.

Yoshi-P szerint itt lenne az ideje, hogy egy fiatalabb generáció dolgozzon a franchise-on több fiatalalos érzékenységgel, mert így a Final Fantasy XVII napjaink világába passzoló játék lehetne. Kapott egy olyan kérdést is, hogy mit tanácsolna a fiatal fejlesztőknek: erre azt válaszolta, hogy a franchise mindig is a korábban már megvalósított dolgok kihívásáról szólt, és pontosan ezt csinálta Sakaguchi Hironobu (a Final Fantasy alkotója) és csinálja Kitase Yoshinori (a franchise brandmenedzsere). Ez pedig arra utal, hogy a következő Final Fantasy merőben eltérő lehet az eddigi részekhez képest.

A Final Fantasy XVI is jelentősen megváltoztatta a franchise korábbi tradícióit, ugyanis inkább volt egy akciójáték mint egy RPG (és ezért nem véletlenül lehet a játék főszereplője után szabadon Devil May Clive-nak gúnyolni), és a szerepjátékos elemek inkább pluszként voltak a játékmenetben, mivel nem ezeken volt a hangsúly a tavaly nyáron PlayStation 5-re megjelent, és hamarosan PC-re is érkező játékban, ahol a nyílt világ, illetve a karakterre építő akciójelenetek tömkelege jelentős változás volt a Final Fantasy XV-höz képest (annak a játéknak a fejlesztési története eléggé zűrös volt: Final Fantasy Versus XIII-ként mutatkozott be PlayStation 3-exkluzívként, de közel egy évtized múlvaj ött csak ki XV-ként).

Kíváncsiak leszünk arra, hogy mekkora újítást hoz majd magával a Final Fantasy XVII, amire 4-5 éven belül ne is számítsunk.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu