„Úgy döntöttem, hogy nyomok egy reset gombot.” – közölte nemes egyszerűséggel Casey Hudson, miután hivatalosan is otthagyta a BioWare-t, nem kevesebb, mint 16 céges karrier után.
„Oly sok év hihetetlen élmény után úgy döntöttem, hogy lenyomom a reset gombot és elhagyom a BioWare-t. Alapvetően pihenni szeretnék és nyugodtan átgondolni, hogy mit szeretnék az életem következő szakaszától és persze új kihívásokat is fogok vállalni.” írta Hudson a céges kör-emailjében. „Természetesen ez az életem és a karrierem legnehezebb döntése.”
Casey olyan játékokon dolgozott a BioWare-nél, mint a Neverwinter Nights, a Star Wars: Kinghts of the Old Republic és a Mass Effect trilógia. A régi kollégáival beszélgetve mindenkit bíztatott a Mass Effect és a Dragon Age jövőjével kapcsolatban, azt is hozzátéve, hogy szerinte a következő Mass Effect játék „újraértelmezi majd az interaktív szórakoztatást.”
„A következő Mass Effect játék fejlesztése gőzerővel zajlik, szemkápráztató artworkökkel és buildekkel, amely mind azt bizonyítja, hogy csapat a lehető legjobb Mass Effect élményt fogja majd hozni. A Dragon Age: Inquisition csapat is a végső simításokat végzi ezen a tényleg ambiciózus címen.”
Szép bullshit generator szavak, de ha „minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve”, ahogy Kádár elvtárs mondta, akkor valójában miért hagyta ott Hudson a céget?