Az első részben Senua saját magától és hallucinációitól félt. A folytatásban más lesz a helyzet.
A Senua’s Saga: Hellblade II nemsokára megjelenik a Ninja Theory-tól, ami az Xbox Game Studios része, így csak Xbox Series-en és PC-n láthatjuk majd a történet folytatását. Az Xbox Developer_Direct ’24-en felbukkant a játék, és itt láthattuk, hogy a stúdió az immerzióra és Senua személyes fejlődésére koncentrált. Izlandon játszódik a folytatás, így a pszichózissal kapcsolatos élményeit minden bizonnyal másképp fogja a Ninja Theory ábrázolni mint ahogy a 2017-ben megjelent első Hellblade tette.
Senua utazása arra koncentrál majd, hogy sokkal jobban elfogadja magát, miközben bosszúra éhezik. Az első részben még annyi volt a fontos, hogy Senua képes legyen a pszichózisát kezelni, és ez a mentális betegség a folytatásban is fontos szereppel rendelkezik, de nem lesz központi pozícióban, bár látni fogjuk, hogy mások miképp látják az ő állapotát. Új karakterek lesznek, és látni fogjuk az ő reakcióikat Senua egyedi látásmódjára. Az általa látott és hallott dolgok fel lesznek karolva más karakterek által, de olyanok is lesznek, akik mindezt el fogják utasítani.
Néhányan eszközként vagy ajándékként fogják látni Senua látásmódját, mások viszont ezt félelmetesnek fogják tekinteni. Mivel a Hellblade: Senua’s Sacrifice-ban pozitívan értékelte a közönség és a sajtó is azt, ahogyan a Ninja Theory a mentális betegséget ábrázolta, érdekes lesz látni, hogy a folytatás karakterei miképp reflektálnak a főhősnő állapotára. Senua most már másképp fogja értelmezni magát, és nem fog félni a lelkétől, hanem magabiztosabb lesz. A játék (ahogy az első rész is) remekül megmutatja, hogy miképp lehet mélyebb témákat felfedezni úgy, hogy azok a játékmenet részeként szereplnek, és Senua növekedését a többiekkel való interakción keresztül is tapasztalni lehet majd.
A Senua’s Saga: Hellblade II már megjelenési dátummal is rendelkezik. Május 21-én érkezik Xbox Series-re és PC-re, továbbá az Xbox Game Passon is ott lesz.
Forrás: GameRant