Ha egy élő szolgáltatásos (live service) játékról van szó, amit offline nem is lehet játszani, mégis mi a fenének kell rontani a PC port teljesítményén!?
Tegnap más téma kapcsán írtunk a Rocksteady új játékáról: a korai hozzáféréses időszak ugyanis kissé ügyetlenül kezdődött. Viszont más is történt eközben. A PCGamesN felfedezte, hogy a Suicide Squad: Kill The Justice League Steam-oldalán felbukkant a csak a lefizetett fanboyok által kedvelt szóösszetétel: Denuvo anti-tamper. A SteamDB szerint január 20-án történt a változás, tehát már megint alig két héttel a játék megjelenése előtt döntöttek úgy, hogy na most tesszük be a teljesítménycsökkentő bloatware-t (aki azt mondja, hogy őt nem érinti, nem csak belőle áll a világ: minél régebbi a konfig, annál nagyobb a romlás mértéke…).
De ebben az esetben teljesen felesleges a Warner Bros. Discovery lépése. A kiadó erőltette anno például a Hitman II esetében is a Denuvo DRM-et. Miért mondjuk, hogy a Denuvo használata felesleges? A Rocksteady korábban hivatalosan is megerősítette, hogy eleinte az Öngyilkos osztagról szóló játékhoz még szólóban is internetkapcsolat fog kelleni. A Denuvo is ezt igényli a gyakori „hazatelefonálás” miatt, miközben a DRM a játék exéjét sok száz megabájttal megnöveli, ami a RAM-igényre is negatívan hat. Tehát abszolút semmi szükség nincsen a DRM alkalmazására, mert maga az internetkapcsolat igénylése is annak tekinthető, és ez nem más mint a PC-s játékosok arconrúgása. Ezzel akarnak minket egy konzol vásárlására késztetni?
Ez egy looter shooter lesz, szóval a Rocksteady eddig ismert és kedvelt játékaihoz (Batman: Arkham…) képest ez műfajilag is más. Egy kurrens-gen játékról van szó, így a PlayStation 5, az Xbox Series és a PC kapja meg február 2-án a Suicide Squad: Kill The Justice League-et, de ha már most ilyen furcsa bugok jelentkeznek, akkor mennyi bizalmunk kell, hogy legyen a későbbi hibák miatt…?
Forrás: PCGamer