Eredetileg a Bloodborne-hoz hasonlított a The Last Of Us 2! [VIDEO]

A fejlesztők elárulták, hogy a projekt első néhány hónapjában még eléggé más elképzelések uralkodtak a Naughty Dog csapatában.

 

A minap már írtunk arról, hogy Neil Druckmann, a franchise társalkotója elárulta, hogy már van egy koncepciója a The Last of Us harmadik részére. Erről a lent beágyazott dokumentumfilmben, a Grounded II-ben beszélt. Anthony Newman, a játék társrendezője arról beszélt, hogy az első 4-5 hónapban egy, a Bloodborne ihlette nyílt világú játék volt. Kizárólag közelharc volt benne, így a lőfegyverek helyett öklökkel támadtak egymásra a karakterek. Még belegondolni is durva.

Később a nyílt világú struktúrát ejtették, mert a történethez nem passzolt: „Nem csak a közelharcról volt szó: az elrendezés szerkezetét is vizsgáltuk. A Bloodborne-nak nagyon nyitott tere volt, ami egyre nagyobb és nagyobb lett, ahogyan felfedezted. Nagyon tetszik az az érzés, hogy uralod a világot. Kezd szinte karakterré válni maga a játék. Szóval ez is egy olyan dolog volt, amit vizsgáltunk. Úgy kezdtük, hogy a lehető legjobban különbözzön az első játéktól, aztán visszafogtuk ezt. A nyitott világ dolog nem működött a történethez, amit el akartunk mesélni,” tette hozzá Emilia Schatz, a vezető játéktervező.

Druckmann a videóban arról is beszél, hogy azonosította a Naughty Dog, hogy ki szivárogtatta ki a felvételeket a The Last of Us 2-ből, hogy annak megjelenését így sürgesse. Ez egy fiatal, huszonéves holland rajongó volt, és neki köszönhetően a játékról komoly vita indult már annak megjelenése előtt is. Druckmann szerint a szivárgás majdnem elrontotta a stúdió játékának megjelenését, és idegesítő volt nekik a helyzet. A holland illető feltörte a cég szervereit, ám Druckmann a frusztrációt maga mögött hagyva a játék fejlesztésének befejezésére koncentrált, és így aratott nagy sikert 2020-ban a PlayStation 4 egyik utolsó nagy exkluzívja, ami nemrég PlayStation 5-re is ellátogatott.

A legrosszabb helyzetből fordítani és sikereket elérni becsülendő dolog.

Forrás: VGC, GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu