Egy olyan kifejezéssel élt a francia kiadó (és annak vezérigazgatója), amit egy másik játékuknál már alkalmazott… és az a kérdéses cím sincs még sehol sem.
Bár ma már szó volt a Ubisoft pénzügyi jelentése kapcsán az Assassin’s Creed Codename Red és az Assassin’s Creed: Nexus VR párosáról (előbbinél a megjelenési időszakot hallottuk, utóbbi miatt pedig azt, hogy a franciák nem nagyon akarnak több pénzt ölni a VR-ba), de más téma miatt is érdemes kitérni arra, hogy miről beszélt Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója egy másik, évek óta halasztgatott, de nemsokára végre megjelenő játékáról.
A befektetőkkel megejtett konferenciabeszélgetés során az egyik elemző felvetette, hogy a Skull & Bones ára nagy eséllyel korlátozni fogja a felhasználói bázis méretét. Erre így reagált Guillemot: „Látni fogja, hogy a Skull and Bones egy teljes értékű játék. Ez egy nagyon nagy játék, és úgy érezzük, hogy az emberek valóban látni fogják, milyen hatalmas és teljes a játék. Szóval ez egy igazán teljes AAA, AAAA játék, amely hosszú távon is teljesíteni fog.”
Azért az felettébb burkolt kritikának hangzik, ha valamire így utalnak, hogy drága. Ilyen kérdéseket nem szoktak feltenni az ilyen konferenciahívások során. Jó, ki lehetne emelni, hogy Tsujimoto Haruhiro, a Capcom elnöke tavaly azt mondta, hogy a játékokért túl keveset fizetnek a játékok, de itt az a kérdés hangzott el, hogy a Ubisoft miért kér el 60 dollárt (ami errefelé 60 euró, forintban kb. 24 ezer) egy adott játékért. Ráadásul a március végéig tartó üzleti negyedévben ez az egyik fizetős játéka a francia cégnek (a másik „prémiumnak” mondott új cím a Prince of Persia: The Lost Crown lesz… erre pedig azt mondta Guillemot, hogy megvan benne a potenciál az új, hosszabb távú élő szolgáltatásos élményekre).
Konkrétan röhej, amit a Ubisoft művelt idáig a játékkal, de a Skull & Bones február 16-án meg is jelenik. Nem jósolunk neki nagy jövőt a Sea of Thieves mellett… ja, és a Beyond Good & Evil 2-t is AAAA-nak mondták, és az talán SOHA nem fog megjelenni.
Forrás: PCGamer