Elképesztő ennek a készülő Unreal 5-ös kalandnak a grafikája! És a műfaj? Egy detektív noir kaland, ami önmagában nem sokat mond, de ha futurisztikus környezetben játszódik, máris csavar egyet a koncepción is.
Merüljünk New York világában, de nem napjainkban, hanem 2329-ben, ahol a halhatatlanságnak ára van, amit valakinek meg kell fizetnie. Egy halálközeli élményt követően James Karra nyomozó egy nem hivatalos ügyet vállal el a főnökétől, és csak egy fiatal rendőrségi összekötő, Sara Kai segít neki. Az idő mindent feltár, ahogy mindent kockára tesznek a gyilkos nyomában, feltárva a város elitjének sötét titkait. A technológia olyannyira fejlett, hogy az embereknek örök életet kínál, lehetővé téve a tudat tárolását memóriabankokban, vagy az egyik testből a másikba való átültetést, ha megengedhetik maguknak az előfizetést.
A Nobody Wants to Die főszereplője a halálozási osztály nyomozója, aki egy sorozatgyilkosra vadászik, aki a város elit polgárait veszi célba. Vizsgáljuk meg a bűntények helyszíneit az időmanipulációs augmentációjának és fejlett technológiájának segítségével, hogy rekonstruáljuk az egyes gyilkosságokhoz vezető eseményeket, és fedezzük fel a nyomokat, amelyek elvezetnek a gyilkosságok mögötti szörnyű igazsághoz. Merüljünk el egy disztópikus jövőben ebben a tartalmas és eredeti interaktív detektívtörténetben, amely a transzhumanizmus és a halhatatlanság veszélyeit tárja fel. Az örök élet és az eltűnő erkölcs világában egy megrögzött nyomozóként kell eligazodni a jó és a rossz határán egy olyan társadalomban, ahol a halál már csak egy távoli emlék. Az Unreal Engine 5 erejét kihasználva a játék a történetmesélés határait feszegeti a fotorealisztikus grafikát és egy különlegesen egyedi elbeszélői élményt ötvözve.
A Nobody Wants to Die-t egy wroclawi stúdió, a Critical Hit Games fejleszti, kiadója az Embracer Group alá tartozó Plaion. A játék valamikor idén fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re (Steam). A transzhumanizmus témáját nem sok játék járta körül eddig nagyobb sikerrel (a Deus Ex: Invisible War egyik befejezése ezt megvalósítja), úgyhogy bátor témát választottak a lengyel fejlesztők.
Forrás: Gematsu