A Riot már több mint három éve, hogy elkezdte a régóta pletykált League of Legends MMO fejlesztését, de a munkálatok nem haladtak megfelelően, így még többet kell várni, mire a játék egyáltalán megjelenik.
Eredetileg Greg Street, az Age of Empires és a World of Warcraft tervezője volt a csapat élén, de ő azóta arrébb ment pár utcával, mert már nem a Riotnál dolgozik, hanem létrehozott egy saját stúdiót, és itt is egy MMO fejlesztésébe kezdett. De mi a helyzet a League of Legends MMO-jával? Eddig volt csendben a Riot, de a stúdió társalapítója, Merc Merrill híreket közölt a Twitteren. Jó és rossz híre egyaránt volt. A jó: még mindig fejlesztik az MMO-t. A rossz: rebootolták azt, tehát továbbra is messze van a célvonal.
„Sok gondolkodás és megbeszélés után úgy döntöttünk, hogy reseteljük a projekt irányát. Ez a döntés nem volt könnyű, de szükséges volt. A kezdeti elképzelés egyszerűen nem különbözött eléggé attól, amit ma játszhattok. Nem hisszük, hogy mindannyian egy olyan MMO-t akartok, amit már játszottatok korábban, csak Runeterra környezetére festve; ahhoz, hogy valóban igazságot szolgáltassunk a Runeterrában rejlő lehetőségeknek, és megfeleljünk a játékosok világszerte hihetetlenül magas elvárásainak, olyasmit kell csinálnunk, ami valóban a műfaj jelentős fejlődésének tűnik. Ez egy hatalmas kihívás, de egy olyan kihívás, amelyet a mélyen szenvedélyes MMO-játékosokból és játékfejlesztő veteránokból álló csapatunk hihetetlenül motivált, hogy véghezvigye,” írta Merrill.
A League of Legends MMO felelős producere Fabrice Condominas (Mass Effect 3, Dragon Age: Inquisition, Mass Effect: Andromeda, Star Wars: Squadrons), és válaszában azt írta, hogy hosszú még előttük az út, és még csak a maraton első néhány mérföldjénél tartanak. Merrill is kiemelte, hogy most hosszú ideig csendben lesznek, szóval újabb néhány évig várnunk kell a játékra.
Csak aztán nehogy megint reboot legyen a vége.
Forrás: WCCFTech
Hey all – We know many of you are hungry for news about the @riotgames #MMO project, and we really appreciate your patience and the incredible support you've shown us so far. I’m writing to update you today on where we’re at. And before anyone panics: yes, we are still working on…
— Tryndamere (@MarcMerrill) March 20, 2024