Állítólag a Nintendo Switch be nem jelentett utódja már fejlesztőkészletek formájában sok stúdiónál jelen van, és ezzel kapcsolatban azt hallani, hogy az ezzel rendelkező stúdióknak nem kell nagyon visszafogniuk magukat.
A Twitteren egy spanyol bennfentes, Nash Weedle írta, hogy a Nintendo Switch 2 devkit egy fontos frissítést kapott. A bennfentes egyik forrása, egy fejlesztő azt mondta, hogy egy lépéssel messzebb juthatnak a japán cég újítása miatt. Nem tudjuk pontosan, hogy milyen változásról van szó, de Nash Weedle arra gyanakszik, hogy az Nvidia mesterséges intelligenciát használó felskálázó technológiája, a DLSS (Deep Learning SuperSampling) kaphatott egy frissítést, és a japán cég még be sem jelentett konzoljának ezt elvileg támogatnia kell az eddig hallott pletykák alapján.
A Nintendo Switch utódját még be sem mutatták, így annak elnevezése is megváltozhat (ugye nem Switch U lesz a neve?). A pletykák szerint a 2024 őszére tervezett megjelenést elhalasztották, így csak 2025 elejétől lesz kapható a feltehetőleg hybrid platform (amit tehát nem csak tévére kötve, dokkolva lehet használni, hanem hordozható formában is), hogy a Nintendónak lehetősége legyen elegendőt legyártani a konzolból, és így nem követnék el azt a hibát, amit a PlayStation 5 és az Xbox Series tett lassan három és fél éve (igaz, akkor a pandémia miatt az ellátási láncban súlyos fennakadások voltak).
Nemrég egy másik bennfentes, Nate The Hate azt írta, hogy a Nintendo azt kérte a fejlesztőktől, hogy a játékaikból bocsássanak rendelkezésre asseteket, ami azt jelenti, hogy a japán cég már készül a konzol hivatalos bejelentésére. Ezt leszámítva erősen spekuláció veszi körül a hardvert. Állítólag az Nvidia T239 chip hajtja meg, amivel még az Xbox Series S teljesítményét sem tudja elérni, de az Nvidia DSS Ray Reconstruction támogatásával a sugárkövetésre (ray tracing) vonatkozó teljesítménye jobbá teheti a PlayStation 5-nél és az Xbox Series X-nél.
Mindez nem hivatalos.
Forrás: WCCFTech, Twitter, YouTube