A meg nem valósult ötleteit szeretné kivitelezni a Rise of the Ronin rendezője!

Yasuda Fumihiko beismerte a VGC-nek adott interjújában, hogy a Team Ninja legújabb játéka során nem tudott mindent megvalósítani, és a japán stúdiónak az a kihívás, hogy erre alapozva építkezzen tovább.

 

Yasuda mellett Hayashi Yosuke, a Rise of the Ronin producere is megszólalt az interjúban. Yasuda szerint a Team Ninja első nyílt világú játéka vazért jött létre, hogy a stúdió tipikus játékaihoz képest változás legyen: „Eddig nindzsákra és szamurájokra épülő játékokat készítettünk. Olyan játékot akartunk, amely a szabadság érzetével és gazdag történettel is rendelkezik. Ehhez a címhez a Ronin koncepciója mellett döntöttünk. Azt akartuk, hogy a játékosok Roninokká váljanak, felfedezzenek egy nyitott világot, és befolyásolni tudják a történetet. Természetesen az akcióharc-rendszerünkkel megteremtettük az alapokat.

A Rise of the Ronin nagy kihívás volt számunkra, mert ez olyasmi, amit eddig még nem csináltunk a szabadság és a történet szintjét tekintve, miközben megtartottuk az akciójátékot. Úgy gondolom, hogy meg tudtuk valósítani a koncepciót, és remélem, hogy amint a játékosok kezükbe veszik a játékot, úgy élik majd meg, ahogyan azt eredetileg elképzeltük. Azt hiszem, a jövőben az lesz a kihívásunk, hogy erre építkezzünk, és talán olyan dolgokat érjünk el, amire ezúttal nem voltunk képesek, és ebből építkezzünk tovább,” mondta Yasuda. A koncepció már nyolc éve elkezdett kialakulni, és inspiráció céljából a Read Dead Redemptionnel és az Assassin’s Creeddel játszott akkortájt.

„Mindig sok mindent próbálunk csinálni minden egyes címmel, és mindig megpróbáljuk felhasználni a múltban tanultakat arra, amin legközelebb dolgozunk. Azt hiszem, a Rise of the Ronin esetében azt fogjátok látni, hogy ez egyfajta ötvözete azoknak a játékoknak, amelyeken az elmúlt években dolgoztunk. Amit a Rise of the Ronin kapcsán tanultunk, azt fogjuk felhasználni, hogy a jövőben tovább bővítsük a munkánkat,” tette hozzá Hayashi.

Yasuda elismerte, hogy továbbra is a régebbi. pályaalapú koncepciókat (pl. Nioh) kedveli, de reméli, hogy a Rise of the Ronin a régebbi rajongók figyelmét is fel tudja kelteni vele: „A Nioh esetében képesek voltunk valami nagyon feszes tempót és olyan pályákat létrehozni, amelyek az ilyen típusú játékmenetnek kedveznek. Személy szerint én az ilyen típusú játékok rajongója vagyok, de a Ronin esetében a szabadságot akartuk hangsúlyozni, és lehetővé akartuk tenni a játékosok számára, hogy többféle módon közelítsék meg a forgatókönyveket, és többféleképpen vegyenek részt bennük.

Ettől függetlenül vannak még fő küldetések, amelyekben bossfightok és hasonló dolgok vannak, amelyek sokkal egyszerűbbek a tervezés szempontjából. Azt akartuk, hogy a játékosok az érem mindkét oldalát megismerjék. Tudom, hogy a rajongóink játszottak a játékainkkal, és bizonyos elvárásaik vannak az akciójátékokkal szemben. Erősen hiszem, hogy a Rise of the Ronin képes lesz kielégíteni azt, amit tőlünk elvárnak. Ezzel együtt rengeteg olyan új elemet tartalmaz, amelyek nem szerepeltek a korábbi címeinkben, így szerintem sok játékos meglepődik majd azon, hogy mi vár rájuk,” tette hozzá Yasuda.

Legalább tudják, hogy a játékuk nem tökéletes. Ezt a Metacritices pontszámuk (76/100) is sugallja.

Forrás: VGC

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu