Az EA Play-re vonatkozó változások májusban lépnek életbe, és az Electronic Arts platformjának összes előfizetés-típusát érintik.
Meglepő változás várható az EA Play, az Electronic Arts előfizetéses szolgáltatásának áraiban. Utóbbi többek között olyan címekhez biztosít hozzáférést, mint a Dead Space Remake és a Wild Hearts. Egészen váratlanul a platform bejelentette, hogy minden tervezetének (havi és éves, a normál modellben és az EA Play Pro-ban is) az árát megemelik. Mindez jelentős különbséggel jár a játékosok számára.
Igaz ami igaz, a legtöbb előfizetés-típus ára „csak” néhány euróval emelkedik, ám a változás már jóval jelentősebb, ha az éves EA Play Pro opciót nézzük.
Ez a legdrágább modell, amely extra jutalmakat és hozzáférést biztosít a kiadó összes megjelenéséhez. Az éves Pro előfizetés körülbelül 20 euróval növeli az árát. Íme egy összefoglaló arról, hogyan néznek ki a számok a döntés után:
- EA Play (havi): 3,99 euróról (kb. 1560 Ft) 5,99 euróra (2340 Ft) emelkedik.
- EA Play (éves): 24,99 euróról (9800 Ft) 39,99 euróra (15 600 Ft) emelkedik.
- EA Play Pro (havi): 14,99 euróról (5860 Ft) 16,99 euróra (6640 Ft) emelkedik.
- EA Play Pro (éves): 99,99 euróról (39 000 Ft) 119,99 euróra (46 900 Ft) emelkedik.
Ezt a Gamesindustrynek köszönhetően tudjuk, amely az EA Play végleges árait megosztva hozta nyilvánosságra az információt. Az Electronic Arts alkalmazásban implementált új értesítés szerint a változás május 5-én lesz. (Az angol média eredeti híre viszont május 10-re datálja az emelést.) Akárhogy is, úgy tűnik, hogy a döntés most már végleges. Mind a platform, mind az EA hivatalos honlapja tükrözi a fent részletezett emeléseket.
Nem csak az Electronic Arts a ludas: az előfizetéses szolgáltatások emelik áraikat
Nem ez az első eset, hogy arról írunk hírt, hogy egy előfizetéses szolgáltatás meglepetésszerűen emeli az árát. Valójában a játékvilág már látott hasonló változásokat olyan platformoknál, mint a PS Plus vagy az Xbox Game Pass. A sorozat- és filmrajongók a maguk részéről többek között a Netflix, a Sky Showtime és az HBO alkalmazásainál tapasztalták már ezt az emelést. Úgy tűnik tehát, hogy ez az általános növekedés az előfizetők többségét érinti.
Forrás: GamesIndustry.biz