Stellar Blade: technikailag nem lehet rá panasz [VIDEO]

A Shift Up PlayStation 5-exkluzívjában viszont van még egy graffiti, ami kissé rasszistaként is értelmezhető, de a Sony már most arra esküszik, hogy az első napi patch telepítése után el fog tűnni a játékból…

 

A Digital Foundry elkészítette technikai elemzését a Stelalr Blade-ből, ami az Unreal Engine 4-en fut. Az engine tehát kissé elavult (már az 5-ösből is az 5.4-es érhető el a fejlesztőknek), de a Shift Up mindent bevet, beleértve a volumentrikus megvilágítást is, hogy szépnek nézzen ki a játék. Nincsenek azok a zavaró shaderösszeállító akadozások is, amik az Unreal Engine 4-es címek esetében felettébb bosszantóak voltak az utóbbi néhány évben. Meglepően kevés bug van a játékban, ami napjaink AAA címeiben ritkaságnak tekinthető.

A Performance grafikus mód dinamikus 1080p és 1440p felbontás között mozog, és szinte mindvégig tartja a 60 FPS-t (ritkán lemegy 59-re). A Resolution mód dinamikus 4K felbontású, és megfelelő képkockák közötti időzítéssel hozza a másodpercenkénti 30 képkockát. A Balanced mód dinamikus 1440p felbontást alkalmaz temporal reconstruction technológiával (gyakrabban a másik két módhoz képest), hogy egy élesebbnek tűnő, felskálázott 4K febontást biztosítson 60 FPS-sel, de itt már érzékelhetőbb az instabil frame rate, igaz, 50 FPS alá itt sem megy. Ez jó választás, ha VRR-képes (változó képfrissítési rátát támogató) kijelzőnk van.

 

 

Az IGN arra hívta fel a figyelmet, hogy a játékon belüli boltok egyikében, az R Shop falán van egy kissé rasszistának ható graffiti. Ez azt írja, hogy Hard (azaz nehéz, kemény). A kettő együtt tekinthető rasszistának (ugyanis a kínai, koreai és japán nyelvben az L és az R között nincs különbség, így nehéz számukra kiejteni), és a PlayStation reagált is egy közleménnyel. Szerintük nem direkt lett a két dolog egymás mellé helyezve, így a Shift Up akaratán kívül hozta ezt össze, de az első napi patch-csel ezt eltüntetik.

 

 

A Stellar Blade április 26-án jelenik meg PlayStation 5-re.

Forrás: WCCFTech, VGC, IGN

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu