Strauss Zelnick nagyon biztos abban, hogy a játékipar leginkább várt játékának megjelenési időszakán nem kell utólag módosítani, így akkor fog megjelenni PlayStation 5-re és Xbox Series-re, amikor ők ezt mondták.
Zelnick mostanában több üzleti műsorban felbukkan interjúalanyként, hogy ezzel is nyugtassa a Take-Two befektetőit. A Grand Theft Auto VI-ról annak hivatalos leleplezésekor annyit mondtak, hogy 2025-ben fog megjelenni, de néhány napja hivatalossá vált, hogy 2025 őszén fog eljutni a konzolokra. Mivel a Grand Theft Auto V is először ősszel jött ki (2013 szeptemberében bukkant fel Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra), és a Grand Theft Auto: San Andreasnak is bejött az ősz (2004 októberében debütált a PS2-n), nem csoda, hogy tartani akarják ezt az időszakot.
A CNBC-nek adott interjúja során Zelnick kapott egy olyan kérdést, hogy miképp döntenek a megjelenési időszakokról, és miképp határozzák meg, hogy egy játék készen áll a rajtra: „Vannak olyan elemek, amelyeket ténylegesen mérni lehet. Például a bugok számát egy címben, és mindannyian ügyelünk arra, hogy a lehető legkevesebb bug legyen a megjelenés előtt. Egy rendkívüli játék esetében azonban, amellyel szemben rendkívüli elvárások vannak, nem igazán a hibákról van szó, hanem arról, hogy olyan élményt teremtsünk, amit még senki sem látott, és a Rockstar Games a tökéletességre törekszik abban, amit csinál. A tökéletességet valóban nehéz mérni, tényleg inkább szubjektív, mint objektív,” mondta Zelnick.
Hozzátette, hogy a játékiparban nem ritka a csúszás, és ők sem immunisak rá, de azért szűkítették le nyilvánosan a Grand Theft Auto VI megjelenési időszakát, mert ennyire bíznak a játék állapotában. De mi lesz új a GTA VI-ban? Erre már csak annyit mondott, hogy a trailert nézzük meg még egyszer, mert az elmondja nekünk, hogy mi lesz benne új és eltérő a többi Grand Theft Auto epizódhoz képest. Ez azért eléggé szűkszavú reakció volt az ő részéről.
A Grand Theft Auto VI 2025 őszén jelenik meg PlayStation 5-re és Xbox Series-re.