Miközben az Embracer Group három részre készül szakadni, a svéd konglomerátumtól az egyik stúdiót átveszi a nagy N, és mivel a kérdéses stúdió mostanában a japán cég platformjára fejlesztett több portot, nem lesz nagy változás a floridiai Miamiban található csapatnak.
A Nintendo közölte, hogy az Embracer Grouptól átvette a Shiver Entertainmentet, ami 2012-ben jött lére, és 2021 óta tartozott az Embracer alá (azon belül is a Saber Interactive leányvállalat alá helyezték, de maga a Saber is kivált a Lars Wingefors vezette óriásból). Korábban a Scribblenauts Showdown vagy a Scribblenauts Mega Pack fejlesztői voltak, majd a Nintendo Switch portot ők hozták létre a Mortal Kombat 11-nek, a Hogwarts Legacy-nak, illetve a Mortal Kombat 1-nek.
„A Shiver egy videojáték-fejlesztő cég, amely több platformra, köztük a Nintendo Switch-re is fejleszt játékokat. A Shiver 2012-es alapítása óta kiadókkal és fejlesztőkkel működött együtt nagyszabású címek fejlesztésére irányuló megbízások révén, a közelmúltban pedig olyan szoftvercímek portolásán és fejlesztésén dolgozott, mint a Hogwarts Legacy és a Mortal Kombat 1.
A Nintendo megvásárolja a Shiver forgalomban lévő részvényeinek 100 százalékát, és a vállalatot teljes tulajdonú leányvállalatává teszi. A Shiver tapasztalt és tapasztalt fejlesztőcsapatának befogadásával a Nintendo célja, hogy magas szintű erőforrásokat biztosítson a szoftvercímek portolásához és fejlesztéséhez. A jövőben, még azután is, hogy a Nintendo csoport részévé válik, a Shiver továbbra is ugyanarra fog összpontosítani: folytatja a megbízásokat, amelyek több platformra, köztük a Nintendo Switch-re portolnak és fejlesztenek játékokat,” írja a Nintendo.
Tehát a Shiver nem függeszti fel azt, amivel eddig foglalkozott, és ezek után is a Nintendo Switch (és feltehetőleg a még be sem jelentett Switch-utód) portokon fog tevékenykedni. Ez teljesen érthető: a multiplatform játékoknál nem árt, ha vannak szakavatott portok a többihez képest gyengébb platformra. A Switch mellett a pletykák szerint a Switch 2 is el fog teljesítményében maradni a kurrens konzolgenerációtól.