A probléma csak az a 343 Industries játékának újításával, hogy nem lesz fixen a Halo Infinite része, holott az lenne a logikus, ha fixen a játék részévé válna, hiszen így senki sem maradna le róla.
A Halo Infinite új játékmódját valóban az Activision Blizzard IP-je ihlette, de hogy pontosítsuk, a Call of Duty: Zombies mód adta az inspirációt Master Chief történetének többjátékos szekciója számára. Bár tény, hogy a Halo Infinite már sokkal fejlettebb és kifinomultabb állapotban van ahhoz képest, amit a megjelenésekor képviselt a sci-fi lövöldözős játék, de még mindig nagy távot kell megtennie, hogy közel legyen a Bungie által felállított színvonalhoz. Ezt talán a Microsoft stúdiója soha nem fogja elérni.
A Microsoft talán ezért is fontolgathatja, hogy a Halo Infinite-et is multiplatform címmé teszi, így a Sea of Thieves vagy például a Hi-Fi Rush után ez a játék is felbukkanhat a PlayStation 5-ön. A játék új játékmódja Survive The Undead néven fut. Ez a hivatalos jellemzés szerint „a Halo Firefight élményét ötvözi a rajongók által kedvelt Call Of Duty Zombies móddal, ami gyors, intenzív és néha kísérteties játékmenetet eredményez.”
A játékmód körökre van bontva, és értelemszerűen a túlélés a cél. A fegyverek megvásárolhatóak, pontszámainkkal rekordokat dönthetünk, és a Call of Duty: Zombiesban látott Pack-A-Punch gép is felbukkan a Halo Infinite Survive the Undeadjében, amit a The Forge Falcons hozott létre. Tehát nem a 343 Industries közvetlenül az, ami ezt létrehozta, hanem a Halo Forge játékmódjának rajongói valósították meg a korlátozott ideig elérhető játékmódot. Éppen ez a baj: csak korlátozott ideig. Miért nem lehet fixen elérhetővé tenni a Survive the Undeadet a Halo Infinite-ben?
Vajon kapnak anyagi kompenzációt az elvégzett munkáért a fejlesztők? Nem tudni a választ a kérdésre. A Halo Infinite amúgy Xbox Series-re, PC-re, illetve Xbox One-ra érhető el…
Forrás: Gamingbible