A Warhorse Studios játéka konzolon nem fog nagy frame rate-et felmutatni, de legalább előre szólt a cseh stúdió, így nem a megjelenés előtti hetekben derült ez ki.
Egy cseh weboldal, a zing.cz számolt be a Brnóban megrendezett Game Access rendezvényről. Itt a Kingdom Come: Deliverance 2 producere, Martin Klíma megerősítette, hogy a játék skáláját az Xbox Series S technikai korlátai visszafogta. Főleg a kevés memória, a 10 GB RAM volt az, ami miatt nem lett akkora a játék, amekkora lehetett volna. Mivel a jelenlegi konzolgenerációnak 25%-kal több RAM-ja van, a koncepció mérete is ekkora arányban nőtt. Ez már nem az első alkalom, hogy azt halljuk, hogy a kisebb Xbox visszafogja a fejlesztőket…
A producer megerősítette azt is, hogy PlayStation 5-ön és Xbox Series X-en a Kingdom Come: Deliverance 2 4K felbontáson, 30 FPS-sel fog futni. Azt Klíma már nem mondta, hogy natív 4K lesz-e, vagy felskálázott. Xbox Series S-en a felbontás 1440p lesz, de továbbra is másodpercenként 30 képkockával fog futni a középkori belső nézetes akció-RPG. Mivel nem említettek többféle grafikus módot, a játék minden bizonnyal a processzort alaposan meg fogja izzasztani, ami a műfajt látva teljesen érthető lenne.
A játék továbbra is még fejlesztés alatt áll, de már most több mint 30 FPS-sel fut PC-n, ami az optimalizálás szempontjából reménytelinek hangzik, ugyanis a Kingdom Come: Deliverance első része még nem futott valami jól a konzolokon. Már mi is írtunk arról, hogy a rendező, Daniel Vávra gépén (AMD Ryzen 7950X3D processzor, Nvidia RTX 4080 Super videókártya) az Nvidia DLSS felskálázó technológiájával már most 80 FPS-re is képes, szóval ez biztató.
A Kingdom Come: Deliverance 2 valamikor 2024 folyamán fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re. A történetben magyar érintettség ezúttal is lesz, ugyanis Bohémiára rátenné a kezét a magyar király.