A Monolith Productions következő játékának fejlesztése állítólag nem halad olyan jól, ahogy azt várhatnánk a Middle-earth: Shadow of Mordor és a Middle-earth: Shadow of War fejlesztőitől.
A Wonder Woman három éve lett bejelentve. 2021 teljesen más időszak volt, de a Monolith Productions játéka még mindig nem nagyon tűnik úgy, hogy egyhamar meg fog jelenni. Viszont itt van az E3-pótló időszak, így sok játékot fognak bejelenteni, és akár azt is elvárhatnánk, hogy erről a címről esetleg többet is megtudjunk, de erre ne tegyünk sok pénzt.
A Kinda Funny-tól Greg Miller (aki nem szokott bennfenteskedni) állítja azt, hogy a Wonder Woman fejlesztése eléggé problémás, és emiatt egyhamar ne nagyon számítsunk rá, mert úgy véli, hogy a Monolith Productions projektje nem áll készen a rivaldafényre: „Az elmúlt évben, ezt kétértelműen hagyom, beszéltem egy bennfentessel, aki azt mondta, hogy „ez a játék bajban van”. Ez minden, amit mondhatok. Szóval, nem fűzök hozzá reményt, hogy olyan állapotban legyen, hogy megmutassanak bele valamit. […] Szerintem fejlesztésében nem ott van, ahol lenni akarnak, nem hiszem, hogy készen áll a főműsoridőre.” A játékban a stúdió levédetett Nemesis-rendszere is benn lesz állítólag, de ez már leírva is furcsán hangzik, így gyakorlatilag ez még szokatlanabbnak tekinthető.
Tavaly már voltak olyan pletykák, hogy a Wonder Woman egy élő szolgátatásos (live service) cím lesz, de aztán a Warner Bros. Discovery, a kiadó megerősítette, hogy egy egyjátékos kalandot takar a projekt, amit röviden így jellemzett: „A Wonder Woman egy egyjátékos akció-kalandjáték, amely egy dinamikus, nyitott világban játszódik. A külső nézetes játékban a játékosok a Themyscirai Diana bőrébe bújhatnak, és egy eredeti, a DC-univerzumban játszódó történetet ismerhetnek meg, miközben a Nemesis-rendszer is szerepet kap. A Wonder Woman nem élő szolgáltatásként készül.”
A Wonder Woman megjelenési dátumát és célplatformjait sem ismerjük, ami három évvel a bejelentés után ez már kissé vicces. De mindez nem hivatalos.
Forrás: WCCFTech