A Behaviour Interactive így alig hat hónap 135 alkalmazottjától szabadult meg, így a játékipar szenvedése továbbra is folytatódik.
A Dead by Daylight kapcsán ismert stúdió a jövőbei növekedés érdekében stratégiai változásokat hajtott végre, és így a cég történelmi erősségeire építve egy ambíciózus elképzelés épülhet, amivel a jövőben is sikeres lehet a Behaviour Interactive. Virágnyelven fogalmaztak, de ez azt jelenti, hogy még több embert rúgnak ki. Öt évvel ezelőtt még csak 575-en dolgoztak, most pedig kb. 1300 alkalmazottuk volt, de a játékipar eddig nem látott népszerűsége miatt eddig hasonlóan nem tapasztalt versengés is született.
„Ebben a kihívásokkal teli környezetben a Behaviour ismét történelmi erősségeire összpontosít. Ezek közé tartozik a vállalat vezető pozíciója a horrorjátékok területén, gyártási szakértelme, valamint a fejlesztő partnereinek nyújtott kivételes szolgáltatás harmincéves története. E tisztázott jövőkép megvalósítása érdekében a Behaviour több stratégiai változtatást hajt végre vállalati struktúrájában, javítva a termék-, gyártási, üzletfejlesztési és marketing erőforrásai közötti különbséget. E változtatások eredményeként a vállalat akár 95 alkalmazottal is csökkentheti csapatát, akik közül 70-et Montréalban foglalkoztat,” írta a Behaviour.
A leépítések nem fognak hatással lenni a Dead by Dayight (DbD) fejlesztésére. A Supermassive Games által fejlesztett The Casting of Frank Stone (egyjátékos DbD spinoff), továbbá a Behaviour Meet Your Makere (bázisépítősdi) továbbra is haladnak, ahogy eddig. „Bár a struktúránkat és stratégiai elképzeléseinket érintő változások kihívást jelentő döntésekhez vezettek, bízunk abban, hogy ezek a döntések a további sikerek érdekében fognak meghozni minket. Miközben a Behaviour növekedésének következő szakaszát kezdjük, a termékeink és a munkahelyi kultúra kiválósága iránti elkötelezettségünk továbbra is szilárd marad,” írta Rémi Racine, a Behaviour Interactive társalapító vezérigazgatója.
Kb. január környékén hallottuk legutóbb a Behaviourtól, hogy negyven embert küldtek el a változó piaci környezet miatt, úgyhogy ez nem az első alkalom tőlük. A minap az Avalanche Studios Group bukkant fel a leépítések miatt a hírekben, és ki tudja, ki lesz a következő.
Forrás: PCGamer