Perfect Dark: láthatóak az Unreal Engine 5 előnyei és hátrányai is [VIDEO]

Az Xbox Games Showcase-en bemutatott „AAAA” játék (minél több az A, annál inkább szállnak el a fejlesztési költségek és az elvárások…) videóját kielemezte a Digital Foundry.

 

A Microsoft szerint valós játékmenetet láthattunk a felvételben, de a videó egy nagyon megszerkesztett vertical slice (vázlat) a Perfect Darkból, amiről nem tudjuk, hogy PC-n vagy Xbox Series X-en futott. A Digital Foundry úgy gondolja, hogy PC-n, de a trailer teljesítménye és felbontása arra is mutathat, hogy egy korlátozottabb hardveren, így Xbox Series X-en is futhatott, esetleg mégis PC-n, mert még nem optimalizálták a Perfect Darkot. Az utolsó lehetőség: PC-n futott, de olyan beállításokon, amik az Xbox Series X-szel megegyező látványt és eredményt érnek el.

A Digital Foundry szerint az Unreal Engine 5 eszköztárát kihasználja a The Initiative és a Crystal Dynamics. A Lumen megvilágítási technikát felismerték, és ez szoftveresen meghajtott lehet (a hardveres Lument kevés játék használja). A teljesítménnyel kapcsolatban problémák vannak. A frame rate instabil, és a pixelek megszámlálása után arra jutottak, hogy kb. 1440p-n futott, és a további elemzések szerint az történhetett, hogy 1440p-re felskálázott a játék, és valahol 720p és 960p között volt a natív felbontás.

Viszont ez egy korai vertical slice lehet, így a játék megjelenése még több évre van. A változások jelentős méretet ölthetnek, mire a Perfect Dark eljuthat a játékosokhoz, és addig az Unreal Engine 5 is kiadós változtatásokon eshet át. Viszont azt se felejtsük, hogy a vertical slice és a bolti verzió között általában gyakori a grafikai butítás (erről pont a Ubisoftot lehetne megkérdezni; elég csak a Watch_Dogsra gondolni), így nem kizárt, hogy itt is ez fog bekövetkezni.

A Perfect Dark Xbox Series-re és PC-re készül. Megjelenési dátumát nem ismerjük (és nem is merünk találgatni), de annyi biztos, hogy az Xbox Game Pass kínálatában is ott lesz.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)