Beyond Good & Evil 2: a Ubisoft ismét megemlítette a modern kori Duke Nukem Forevert!

Ez már nem vicc: a Beyond Good & Evil 2 már több ideje áll valahol a fejlesztésében mint amennyi idő a Duke Nukem Forevernek kellett ahhoz, hogy végül eljusson a játékosokhoz!

 

Emlékezzünk csak vissza, hogy az első hivatalos bejelentés a 2008-as Ubidays során volt. Akkor hallottunk először arról, hogy a Ubisoft tervezi a Beyond Good & Evil 2-t. Mivel az a rendezvény 2008 májusában volt, már több mint tizenhat évnél tart a lassan valóban vaporware-nek, tehát meg nem jelenő, akár nem létező játéknak nevezhető projekt fejlesztési ideje. A Duke Nukem Forever először 1997-ben lett bejelentve, majd 2011-ben jött ki. Az 14 év…

A Beyond Good & Evil klasszikussá vált (nem véletlenül jön belőle az összes modern platformra a 20. évfordulós kiadás, amivel már fel akarja vezetni a Ubisoft a második részt), de ennek ellenére a francia kiadó inkább az Assassin’s Creed felé kanyarodott, ugyanis a Beyond Good & Evil 2 első filmszerű trailer videóját 2017-ben láthattuk. Tehát már itt laza kilenc évről (!) beszélhetünk, de úgy tűnik, hogy a Ubisoft Montpellier kitart a projekt mellett még annak ellenére is, hogy Emile Morel, a kreatív igazgató, aki lényegében átvette az IP-t kiötlő Michel Ancel feladatát (Ancel a Ubisofton belüli szexuális zaklatásos vádak közepette lépett ki a játékiparból, és neki van egy másik vaporware játéka, a WiLD…), tavaly júliusban tragikus hirtelenséggel, mindössze 40 éves korában elhunyt.

A Ubisoft viszont a Twitteren azt írta, hogy a Beyond Good & Evil 2 továbbra is fejlesztés alatt áll. Persze a cég azt már nem részletezte, hogy a projekt hol tart fejlesztésében, sokaknak már ez is örömhír volt. A tweet több mint 140 ezer megtekintést kapart össze másfél óra alatt…

 

 

Már csak az a kérdésünk, hogy a Beyond Good & Evil 2, amit már több éve is AAAA játéknak nevezett a Ubisoft, VALÓBAN elkészül-e? Duke után ugyanis már nehezen hiszünk az ígéreteknek.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)