Fontos mérföldkőhöz érkezett a Massive Entertainment által fejlesztett játék, de azért ezt talán a kelleténél egy kicsit korábban érte el a stúdió…
A Twitteren közölte a Star Wars Outlawsnak létrehozott fiók, hogy a George Lucas univerzumában játszódó játék a megjelenési dátumához képest meglepően korán „bearanyozódott”, azaz elkészült a mesterlemez, amiből sokszorosítani fognak. Azaz: elérte a Massive a játéknak azon állapotát, ami a lemezes verzión terpeszkedni fog. Bár korán eljutott ide a Massive, korábban a Square Enix még ennél is hamarabb elérte ezt a pontot a Final Fantasy XVI-tal, hiszen Clive-ék közel három hónappal a megjelenés előtt már itt jártak. Általában néhány héttel a rajt előtt szoktak nekilátni a lemezes példányok gyártásának.
Több játék viszont kihagyta a megjelenésekor a lemezes verziót. Ilyen volt például az Alan Wake 2 is. De a munka nem ért véget a Massive-nak, hiszen továbbra is keresni fogja a bugokat és hibákat, hogy az első napi patch segítségével eltüntesse azokat (minél nagyobb katyvaszban van a játék a lemezes kiadás elkészültekor, annál nagyobb a patch mérete), de ez bizalomra adhat okot, és így a fejlesztők talán azért láttak neki a gyártáshoz, mert a játék megfelelően kifinomult állapotban van.
A Star Wars Outlaws a stúdió saját engine-jét, a Snowdropot használja (ezt vetheti be a pletykák szerint a Far Cry 7 is), és átmenetektől mentes lesz a világűrre és a bolygókra vonatkozó játékmenet közötti váltás, de a bolygók között erre ne számítsunk. Történetileg A Birodalom visszavág és A Jedi visszatér között játszódik, és eredetileg a Lucasfilm javasolta a koncepciót. PC-n támogatni fogja az Nvidia DLSS 3.5-öt (Super Resolution, Frame Generation, Ray Reconstruction) is.
A Star Wars Outlaws augusztus 30-án (a többet fizetőknek pedig 27-én) jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re. Hol maradt az Amazon Luna? A Ubisoft ugyanis eléggé támogatja a felhős szolgáltatást…
Forrás: WCCFTech