A Massive Entertainment következő játéka már csak másfél hónapra van a megjelenésétől, így nem csoda, hogy beindult a marketingdömping…
A Star Wars Outlaws lesz az első valóban nyílt világú játék a George Lucas alkotta univerzumban. Mivel a kiadó (és a stúdió tulajdonosa), a Ubisoft gyakran ugyanazt a formulát használja a játékaiban (Far Cry, Assassin’s Creed…), joggal lehetne megkérdezni, hogy akkor itt is ezt a megközelítést fogjuk látni, vagy esetleg valami eltérő élményre számíthatunk? Erről is beszélt Julian Gerighty, a Star Wars Outlaws rendezője a Gamesindustry-nak adott interújában:
„Nagyon is tudatában vagyunk a Ubisoft házon belüli stílusának. A Massive mindig is más volt. A The Division és a The Division 2 is más volt. A Massive eredetileg független stúdió volt, majd egy Activision-stúdió, így mindig is nagyon másképp gondolkodott. A Massive DNS-e egészen más mint a Ubisofté. De nagyon sok nagyszerű tanulsággal szolgál a Ubisoft játékkészítési módja. És maga a Star Wars is sugallt néhány másfajta módszert. Mondok egy példát: ahelyett, hogy lenne egy képességfa és egy fejlesztési fa mint egy hagyományos játékban, itt szakértőket keresel, hogy létrehozd ezt a padawan-mester kapcsolatot a világban, amely kalandokba vezet, hogy fejleszd a karakteredet. Minden beleivódik az emberekbe és a világba,” mondta Gerighty.
Úgyhogy nem kell arra számítani, hogy a bolygókon megmásszuk a tornyokat, hogy megszüntessük a ködöt a térképünkön. Főszereplőnk, Kay Vess ehelyett kihallgathatja az NPC-ket, vagy közvetlenül kérhet tőlük információkat a küldetésekről és tevékenységekről. A bolygók is folyton élettel telik lesznek, így gyakran történnek dinamikus események: például a Császárság néhány civilt letartóztat, vagy két bűnbanda küzd egymással. Nem véletlenül írtuk korábban, hogy a Massive a minőségre ment a mennyiség helyett, bár a mellékküldetések időtartamilag ugyanannyit tesznek ki mint maga a fő sztori.
A Star Wars Outlaws augusztus 30-án jelenik meg PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re.
Forrás: WCCFTech, Gamesindustry