A Hello Games játéka még mindig ingyenesen bővül (Sean Murray, már réges-rég mégbocsátottuk a játék kezdeti botrányos állapotát!), de van benne egy eléggé érdekes utalás, ha képesek vagyunk a sorok között olvasni…
A No Man’s Sky legújabb frissítése a Worlds, és igen, már-már világokat mozgat meg az, hogy a Hello Games nyolc éve megjelent játéka továbbra is folyamatosan új tartalmakat kap, miközben a Bethesda Game Studiostól Todd Howard azt állítja, hogy a Starfieldnek terveznek DLC-ket, mégpedig évente egyet, és azok valószínűleg fizetősek lennének, úgyhogy ég és föld az, amit Murray és Howard képvisel: Murray képes volt helyreállítani a renoméját, míg Howard esetében ez nem olyan biztos.
De nem is róluk van szó, hanem a No Man’s Sky frissítéséről. A Twitteren felbukkant, hogy milyen grafikus beállításokat használ a játék a PlayStation 5-ön… és a Trinity-n! Ez a PlayStation 5 Pro kódneve, és a Sony továbbra sem hajlandó megerősíteni a konzol létezését, de a nap során már írtunk arról, hogy nincs már sok idejük hátra addig, amíg le fog hullani a lepel, ugyanis ha egy játékban is már nyíltan erre utalnak, akkor az a hardver LÉTEZIK. De mik a különbségek? A legalacsonyabb dinamikus felbontás skálázásának aránya 0,8, míg az alap PlayStation 5-ön ez 0,6, a víz minőségében pedig van egy kisebb különbség, ugyanis a grafikus részletesség a PS5-ön a magas szinten van (high), míg a még be sem jelentett félgenerációs frissítésen ez Ultra.
Ennyi különbség van a két platform között, ami nem sok, így ebben az esetben valahol máshol kell keresni a PlayStation 5 és a PlayStation 5 Pro közötti különbséget. Mekkora lesz a FRAME RATE? Ha az erősebb konzolon ez sokkal stabilabb lesz, és képes lesz natív 4K felbontáson is hozni a fix 60 FPS-t, akkor ez nagyon erős játékélményt biztosíthatna a játékosoknak, akiknek valószínűeg nem kevés pénzt kell költeniük a konzolra, ugyanis az alap PlayStation 5 sem olyan olcsó, ugyanis a megjelenése óta eddig nem csökkentettek árat, csak drágább lett.
Majd kiderül.
Forrás: Reddit