Hiába a kritikával teli visszajelzések a tíz percnyi játékmenetes videóra, hiába voltak aggodalmak már egy amerikai bank elemzőjétől is, Yves Guillemot csapata egyszerűen nem hátrál meg!
A Ubisoft annyira biztos a Massive Entertainment játékában (talán nem ugyanazt az unott nyílt világú formulát használhatja, amit annyiszor tapasztalhattunk már más Ubisoft-játékban), hogy a Star Wars Outlaws marketinges költségvetése jóval magasabb az eddigi játékokhoz képest. Erről maga a francia kiadó beszélt egy pénzügyi tájékoztató keretein belül. Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója elmondta, hogy a pénz mellett több erőfeszítés is jár a Massive játékának.
Guillemot talán nem a mi világunkban él, mert szerinte a közösségi hangulat pozitív, ami ellentétes azzal, amiről mi már beszámoltunk. Talán túlzottan is bízik a vezérigazgató a játékban, mert azt mondja, hogy az idei év egyik leginkább várt címéről van szó. Ez bátor kijelentés, mert ott van a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, a Call of Duty: Black Ops 6, esetleg a Silent Hill 2 Remake, hogy csak három másik példát említsünk. Ezekhez képest nem lesz egyszerű feladat talpon maradni.
A Ubisoft persze most is megígérte, hogy a Star Wars Outlaws még több játékmenetet fog bemutatni magából a következő kicsivel több mint egy hónap során, és a Massive úgy véli, hogy ezek a felvételek alaposan hájpolni fogják a közönséget. Azaz úgy gondolják, hogy izgatottan várni fogják majd a játékot, de még nem látjuk, hogy ez miképp fog bekövetkezni, mert az eddigi benyomások a közönségben éppen az ellenkezőjének tűnnek.
A Ubisoft bízik abban, hogy a következő hónapok forradalmiak lesznek a cég számára. Érkezik még tőlük az Assassin’s Creed: Shadows is, és támogatni fogják az élő szolgáltatású (live service) címeiket is, így az XDefiantot és a közel kilenc éve menetelő Rainbow Six: Siege-et is. A Star Wars Outlaws augusztus 30-án érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech