A Shift Up stúdió munkatársat keres a Stellar Blade PC-s portjához, valamint a új szörnyek tervezéséhez, ami arra utal, hogy egy DLC is készülhet…
Eddig úgy tűnhetett, hogy a Stellar Blade-hez már az összes tervezett tartalom megjelent. Ám minden jel arra utal, hogy ez nem így van, és még több is vár a koreai fejlesztő, Shift Up sci-fi hack and slash RPG-jére. Az alábbiakban a PC-s portról lesz szó, de egy lehetséges kiegészítőről is, amelyre már hónapokkal ezelőtt utaltak, és amely most talán egy állásajánlatban adta az első életjeleit.
Ha meglátogatjuk a Shift Up hivatalos álláshirdetési oldalát, két álláshirdetés is feltűnik a Stellar Blade-ről, amelyek felkeltik a figyelmünket.
Az egyik a „PC-s fejlesztésre” szól, amely szerint „valakit keresnek, aki hozzájárul egy AAA konzolos akciójáték harcának fejlesztéséhez”, és az állásban szerepel a „PC-s rendszerekkel kapcsolatos” is. Ez megerősítené, hogy a PC-s port már fejlesztés alatt áll. Azonban nem tudni, hogy mennyi ideig tart majd, és mikor jelenik meg.
Néhány hete számoltak be arról, hogy a Stellar Blade PC-s verziója egyre valószínűbb, hogy elkészül. Igaz, hivatalosan még nem erősítették meg. Másrészt egy másik álláshirdetésben egy „harci dizájnert” keresnek. Az ő feladata a „Monster Creation”, ami arra utalhat, hogy egy kiegészítésen vagy egy nagy DLC-n dolgoznak. Nem a Boss Challenge módról beszélünk, hiszen az május 24-én jelent meg, de elképzelhető, hogy a stúdió a cím történetét bővítő tartalommal van elfoglalva.
A Stellar Blade-re még sok minden várhat
A közelmúltban a Stellar Blade rendezője megígérte, hogy mindent megtesznek azért, hogy a sci-fi RPG egy csodálatos játék legyen. (Annak ellenére, hogy már most is bestseller…) A rendező, Kim Hyung Tae utalt arra, hogy lehet, hogy lesz DLC vagy akár folytatás is.
„Nagyon boldogok voltunk, amikor láttuk, hogy nagyon jó fogadtatásra talált, és hogy az emberek elégedettek azzal, amit kitaláltunk. Voltak olyan részek, amiket kihagytunk, de voltak olyanok is, amik sikeresek voltak. A történetet egy szélesebb narratívát tartva szem előtt terveztük. Olyat, amit nem lehetett volna teljesen feltárni egyetlen játékban. Gondosan ellenőriztük, hogy mennyi mindent fedünk fel a történetből ebben a részben” – magyarázta.
Forrás: Shift Up