Melyik játék ihlette meg igazán a Star Wars Outlaws rendezőjét?

A Massive Entertainment következő játéka lassan el fog jutni a közönséghez, és bár nem tűnik annyira kirobbanóan fantasztikusnak a Star Wars Outlaws, mégis van benne munka, illetve volt, ami megihlette a stúdiót a játék megvalósítása során.

 

A Star Wars Outlaws felettébb hasonlónak tűnik ahhoz, amit a Ubisoft többi nyílt világú játéka kínál, ugyanis a formula nem nagyon tér attól, amit például valamelyik Far Cry-ban vagy Assassin’s Creedben láthattunk már. A játék kreatív igazgatója, Julian Gerighty a GamesRadarnak adott interjújában elmondta, hogy „kétségtelenül” az Assassin’s Creed Odyssey volt az egyik kedvence a franchise-ból, mert egy hatalmas környezetben a megközelítés szabadságát biztosította, és a játék középpontjában a kíváncsiság állt. Ezért a Massive gyakran megkereste a kollégákat például amiatt, hogy mi lenne méretben túl nagy, vagy mi lenne a túl nagy megteendő távolság.

De nem csak az Assassin’s Creed Odyssey volt az egyetlen inspiráció a Star Wars Outléaws számára. Gerighty elárulta, hogy a legnagyobb referencia neki a Ghost of Tsushima volt, ami sokkal inkább a Kurosawa-féle ihletet adta, mintsem a Western, John Ford-féle inspirációt George Lucasnak. Megemlítette még a Red Dead Redemptiont is, mert a világot világként kezeli, nem pedig egy gyakran ismétlődő tevékenységlistaként. Amikor Gerighty a Ghost of Tsushimára gondol, azt imádta benne, hogy a játékosfantázia tiszta volt, és erre épített a Sucker Punch a játékban. A sztori, a világ, a karakter, minden összeillik, miközben a játékmenet irányítja az egészet. Ez egy olyan fantázia, amiben egy szamuráj/ninját kezelhetünk Japánban. Ez volt a Star Wars Outlaws egyik „irányítótornya”.

A megjelenés már nincsen messze, de azért még egy hónapot még le kell húzni addig. A Star Wars Outlaws ugyanis augusztus 30-án fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re. Már csak az a kérdés, hogy mennyire lesz a játék maradandó, ugyanis nem biztos, hogy ezt a Massive eléri.

Forrás: PCGamer, GamesRadar

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)