Ez nem egy hold, mondja a stúdió neve, és bár felettébb furcsának hat a név, ne az alapján ítélkezzünk, hanem a kiszivárgott kép láttán…
A That’s No Moon 2021-ben alapult, és az alapítók között a Naughty Dog és az Infinity Ward korábbi fejlesztőit találhatjuk. Nem egy Star Wars-játék készül náluk, hiába hangzik úgy a stúdió neve (még az Inverse is megcáfolta ezeket a pletykákat). Egy egyjátékos, külső nézetes, lövöldözős AAA játék készül náluk, és az álláshirdetésekből megtudtuk, hogy az Unreal Engine 5-öt használják. Ennyit tudtunk meg idáig, ami nem sok, viszont most új részletek is kitudódtak. Például láthatunk egy képet is a még ismeretlen nevű játék korai prototípusából.
Mivel a fejlesztőknek volt már tapasztalata a Call of Duty-val, nem csoda, hogy itt is katonai tematikát látunk. Az egyik mocap művészük (akinek a mozgását digitalizálták) önéletrajzában lehet ezt olvasni, és korábban ő is dolgozott a Call of Duty-n. Egy technikai rigging művész is egy be nem jelentett AAA lövöldözős játékot készít, ami még inkább felerősíti azt, hogy mit is csinál a That’s No Moon éppen. Megemlíti még a járműveket, a technikai aspektusokat (ruhaszimuláció, fizika), amik újfent az Epic Games engine-jére utalnak.
A játékból származó képet a That’s No Moon egyik vizuális effektes művészének 2022-es demóanyagából láthatjuk. Erről az MP1st írt, és a site nem nevezte meg őt. Egy katona egy sivatagos környezetben áll, több bútor van a közelében, és köztük van egy asztal, amit talán épp a játékos tett tönkre. A kép alján olvashatunk egy keveset a párbeszédből egy Branch nevű karaktertől (ez lehet a játékosé), ami azt mondja, hogy „Ne mozogj már! Épp megölni próbállak.”. Láthatjuk a fegyveres kezelőfelületet és az épp használt fegyvert is (SCAR). A bal felső sarokban lehet a HP és a stamina csík két üres slottal felettük.
A játék izgalmas, de hivatalosan mikor fogunk hallani róla?
Forrás: MP1st, Inverse, GameJobs