Call of Duty-ból valami ígéretes: szivárog a That’s No Moon játéka!

Ez nem egy hold, mondja a stúdió neve, és bár felettébb furcsának hat a név, ne az alapján ítélkezzünk, hanem a kiszivárgott kép láttán…

 

A That’s No Moon 2021-ben alapult, és az alapítók között a Naughty Dog és az Infinity Ward korábbi fejlesztőit találhatjuk. Nem egy Star Wars-játék készül náluk, hiába hangzik úgy a stúdió neve (még az Inverse is megcáfolta ezeket a pletykákat). Egy egyjátékos, külső nézetes, lövöldözős AAA játék készül náluk, és az álláshirdetésekből megtudtuk, hogy az Unreal Engine 5-öt használják. Ennyit tudtunk meg idáig, ami nem sok, viszont most új részletek is kitudódtak. Például láthatunk egy képet is a még ismeretlen nevű játék korai prototípusából.

Mivel a fejlesztőknek volt már tapasztalata a Call of Duty-val, nem csoda, hogy itt is katonai tematikát látunk. Az egyik mocap művészük (akinek a mozgását digitalizálták) önéletrajzában lehet ezt olvasni, és korábban ő is dolgozott a Call of Duty-n. Egy technikai rigging művész is egy be nem jelentett AAA lövöldözős játékot készít, ami még inkább felerősíti azt, hogy mit is csinál a That’s No Moon éppen. Megemlíti még a járműveket, a technikai aspektusokat (ruhaszimuláció, fizika), amik újfent az Epic Games engine-jére utalnak.

A játékból származó képet a That’s No Moon egyik vizuális effektes művészének 2022-es demóanyagából láthatjuk. Erről az MP1st írt, és a site nem nevezte meg őt. Egy katona egy sivatagos környezetben áll, több bútor van a közelében, és köztük van egy asztal, amit talán épp a játékos tett tönkre. A kép alján olvashatunk egy keveset a párbeszédből egy Branch nevű karaktertől (ez lehet a játékosé), ami azt mondja, hogy „Ne mozogj már! Épp megölni próbállak.”. Láthatjuk a fegyveres kezelőfelületet és az épp használt fegyvert is (SCAR). A bal felső sarokban lehet a HP és a stamina csík két üres slottal felettük.

A játék izgalmas, de hivatalosan mikor fogunk hallani róla?

Forrás: MP1st, Inverse, GameJobs

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)