A WolfEye Studios, akiktől legutóbb a Weird Westet láthattuk, egy nagyobb játékot tervez, és hamarosan talán mi is megtekinthetjük azt.
2019-ben jött létre a WolfEye Studios, amelyet Julien Roby (az Arkane korábbi felelős producere) és Raphael Colantonio (az Arkane korábbi kreatív igazgatója) alapított. A stúdió célja az, hogy hangsúlyos művészeti irányzattal és stílusos grafikával rendelkező játékokat hozzon létre. Ez már a Weird Westben is többnyire ott volt, emiatt pedig nem olyan nagy meglepetés, mert a Dishonored, továbbá a 2017-es Prey kapcsán ezek a kifejezések passzolnak is a játékokra.
A WolfEye el is kezdett posztolni a játékáról, ugyanis a Twitteren három kép is felbukkant a még meg nem nevezett projektről, ami abszolút olyan hatást kelthet, mintha az 1999-es Wild Wild West című filmet látnánk. (Ennek a magyar alcíme Vadiúj vadnyugat…) Ezen felül Colantonio az Eurogamer szerkesztőjével, Katharine Castle-vel is beszélgetett a játékról, és kifejezetten izgalmas gondolatokat osztott meg:
„Ha van olyan, hogy kontinuum a Fallout és a Dishonored között, akkor azt mondanám, hogy a Prey valahol középen van, mert az már sokkal inkább szerepjáték mint a Dishonored, és ez az új játék valahol közelebb van a Fallouthoz, ami az RPG-szerűséget illeti. Én személy szerint szeretem az olyan RPG-ket, amik akkor esnek vissza a lábukra, ha a szemük között találod el őket. Az Obsidian játékai elég jók ebben, és ez az a zóna, amit ebben a játékban eltalálunk,” mondta Colantonio.
A projektet a WolfEye Twittere egy belső nézetes akció-RPG-nek határozta meg, és Colantonio interjújából abszolút átjön az az érzés, hogy őt a korábbi munkahelye, az Arkane Studios inspirálta (itt alapítótag volt, és 18 évet húzott le náluk). A Fallout is ihletet adott nekik, szóval lehet, hogy a Dishonored stílusával megfűszerezett Fallout-élményt kaphatunk, és azon belül is a Fallout: New Vegas a megemlítendő, ha már Colantonio az Obsidian Entertainmentet hozta fel.
A játék alfa hozzáféréséhez a stúdió oldalán jelentkezhetünk.
Forrás: Gamingbible, WolfEye, Eurogamer