Assassin’s Creed Shadows: eldőlhet végre a játék sorsa Japánban?!

A Ubisoft számára különösen fontos volt, hogy az Assassin’s Creed Shadows Japánban játszódjon, de nem mindenki örült ennek a döntésnek…

 

 

Az Assassin’s Creed-sorozat rajongói már évek óta kérték a Ubisoftot, hogy készítsen egy Japánban játszódó játékot. Kiderült, hogy a fejlesztők is erről a pillanatról álmodtak. Sokak számára hosszú várakozás ér véget idén novemberben, az Assassin’s Creed Shadows megjelenésével. De miért tartott ilyen sokáig, hogy zöld utat kapjon ez a japán kaland? Úgy tűnik, hogy a sorozat felelősei a hardverek teljesítménye és a saját grafikus motor fejlettsége alapján vártak a „megfelelő pillanatra”.

Karl Onnée producer a GamesIndustrynek adott interjújában részletesen kifejti ezt az elképzelést. „Ez olyasmi, amit mindig is meg akartunk csinálni, de meg akartuk találni a megfelelő pillanatot. És biztos vagyok benne, hogy a többi csapat is szerette volna” – kezdi, amikor arról kérdezik, miért vártak ilyen sokáig azzal, hogy Japánba hozzák a sorozatot. „Azért volt rá lehetőségünk, mert már megcsináltuk az Assassin’s Creed Odyssey-t [amely Görögországban játszódik], így megvolt a tapasztalatunk”.

„De azért is éreztük, hogy itt az ideje, mert megvan a hardveres teljesítmény, a grafikus motor új verziója is, így valóban tükrözni tudtuk a víziónkat” – folytatja Onnée.

„Számunkra fontosak voltak az olyan dolgok, mint a fények és az árnyékok, amelyekhez nagy teljesítményre van szükség. Az olyanok is, mint a dinamikus klíma”. A jelenlegi generáció teljesítménye (mind a konzolokon a játékosok, mind a rendszereken a fejlesztők számára) tehát lehetővé tette a Ubisoft számára, hogy nekilásson az Assassin’s Creed Shadowsnak.

 

A japán kormány is véleményt mondott az Assassin’s Creed Shadows-ról

 

Az Assassin’s Creed Shadows tartalma gyakran heves vitákhoz vezet a közösségi médiában. Yasuke szamuráj főhősként való használata miatt egyes játékosok ujjal mutogatnak a Ubisoft munkájára. Egyesek szerint a játék nem pontos történelmi és kulturális reprezentációja Japánnak. Sőt, a Ubisoft bocsánatot kért a feldühödött rajongóktól, mondván, hogy az Assassin’s Creed-sorozat mindig is történelmi és fantasy fikció volt.

Azonban a játék olyan komoly vitákat szült, hogy a japán kormány is úgy érezte, lépniük kell. Végül szerencsére elsimították a vitát, mondván, hogy a játék „nem sérti a rendet vagy az erkölcsöket”, ezért nem ad okot aggodalomra a felkelő nap országában. Ezzel sikerült kifogni a szelet sok kritikus vitorlájából…

Forrás: GamesIndustry

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."