DOOM II: Ray Traced: hihetetlen, mekkorát javít a látványon ez a mod! [VIDEO]

Egy összehasonlító videóban megtekinthetjük, hogy az id Software örökzöld belső nézetes lövöldözős játékában mekkora változást tud elérni a sugárkövetés (ray tracing = RT) egyik fajtájának, a path tracingnek a használata!

 

A lent beágyazott videóban megtekintjük, hogy miképp fest egymás mellett az eredeti FPS és a moddolt verzió. Elképesztő, hogy a megvilágítási technológia mekkorát lendít a DOOM II-n, ami eredeti formájában már kissé elavultnak hat, de ez érthető, hiszen már három évtizede, hogy megjelent. A DOOM II: Ray Traced mod pedig a lenti nyolc percnyi felvételben jól érzékelteti, hogy nem olyan biztos, hogy új engine, 4K felbontás vagy hiperszuper látványos textúrákra van szükség ahhoz, hogy kellően tetszetős vizualitást kaphassunk.

Eközben azért a franchise körül zajlanak a dolgok, hiszen nemrég megjelent a DOOM + DOOM II, ami a Nightdive Kex engine-jén fut, és beszámoltunk arról is, hogy a játékokhoz mellékelt modböngészőben mennyire is egyszerű a saját nevünkön feltölteni egy modot, holott ahhoz nekünk általában véve semmi közünk nincs. Ezzel a csomaggal legalább az összes modern platformon megjelent a 90-es évek derekának egyik örökzöld címe és annak folytatása.

De ha nem is a DOOM + DOOM II-re gondolunk, készül a DOOM Eternal új része is, a DOOM: The Dark Ages, ami a franchise-hoz méltó módon véres és brutális lesz, ám ezúttal egy középkori környezetbe téve Doom Slayert. A QuakeConon a zárt ajtós bemutatóról kiszivárgott információkról is beszámoltunk már, és lesz azért pár változás az új epizódban. A démonvadászat valamikor 2025-ben fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Series-re, illetve PC-re, azaz ez egy multiplatform megjelenés lesz, így a Microsoft nem tett úgy mint a Starfielddel: ott hiába vannak pletykák az állítólagos PlayStation 5 verzióról, régebben írtuk, hogy az eredetileg bizony fejlesztés alatt állt.

Már csak az a kérdés, hogy innen hogyan halad tovább a franchise…

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu