A Pearl Abyss valóra váltotta ígéretét, és bemutatta a várva várt nyílt világú RPG-jének, a Crimson Desert-nek a lenyűgöző játékmenetét. Korea határozottan betört a játékfejlesztés élvonalába, és a Crimson Desert vezeti a sort lélegzetelállító grafikájával és fantasztikus világával.
Az utóbbi időben sokat beszélnek arról, hogy Dél-Korea és Kína milyen nagy lépéseket tesznek a tripla-A kategóriás játékok fejlesztésében. A dél-koreai kormány még egy nagyszabású beruházási programot is elindított, hogy olyan sikereket érjen el, mint a Stellar Blade. Azonban nem szabad megfeledkezni a Pearl Abyss-ról sem. A koreai fejlesztő egyértelművé tette, hogy nagy célokat tűzött ki maga elé a Crimson Desert RPG-vel, és az új játékmenet bemutató alapján, ha eddig vártad a játékot, most még inkább rá leszel kattanva.
A Gamescom 2024 közeledtével a dél-koreai Pearl Abyss úgy döntött, hogy Németországba viszi hatalmas nyílt világú játékát. Bár az ázsiai csapat a múlt héten már jelezte, hogy többet szeretnének mutatni az RPG-ből, és egy órás demót is elérhetővé tesznek a kölni rendezvény látogatóinak, azt is világossá tették, hogy akár 30 perces játékmenetet is bemutatnak, még akkor is, ha nem tudsz személyesen részt venni az eseményen – és ezt be is tartották.
Egy igazán epikus harcélmény vár rád
A ma reggel megosztott trailer egy izgalmas összecsapást mutat be Whitehorn ellen, aki egy hatalmas szörnyeteg, mely a Crimson Desert fagyos hegyvidéki világában él. Ez a félelmetes lény, amelyet a Pearl Abyss már korábban megígért, egyre agresszívebbé válik a csata előrehaladtával. A játékosoknak precíz harcstratégiákra lesz szükségük, és gyors reflexekre, hogy elkerüljék pusztító támadásait.
MMO-k világában gyakorlott fejlesztőként a dél-koreai csapat tapasztalata jól látszik: Whitehorn hatalmas testével zúzza szét a játékosokat, és erőteljes ütésekkel támad. A főnök még félelmetesebbé válik, amikor eltűnik a hóviharban, és villámgyors rohamokat hajt végre, amelyek váratlanul érik a játékosokat.
Mindezt a saját fejlesztésű BlackSpace Engine ereje támogatja. Ahelyett, hogy külső fejlesztésű motorokat, például az Unreal Engine 5-öt használna – ahogy azt a Lies of P és a Stellar Blade tette –, a Crimson Desert saját, házon belül fejlesztett technológiájával büszkélkedhet, amely az első játéka ebben a nyílt világú környezetben.
Bár a Crimson Desert körüli izgalom hatalmas, egy fontos részlet továbbra is kérdéses: a megjelenési dátum. Jelenleg a Pearl Abyss projektje még fejlesztés alatt áll, megerősített megjelenési dátum nélkül.
Forrás: 3djuegos