A Space Marine 2 monetizációja „nem lesz megterhelő”, mondja Tim Willits, a fizetős DLC-k pedig csak kozmetikai jellegűek lesznek.
A Warhammer 40,000: Space Marine 2 alig két hét múlva jelenik meg, és minden bizonnyal 2024 egyik legnagyobb játéka lesz. Vannak azonban olyan aspektusai a Saber Interactive TPS-ének, amelyeket még nem látunk tisztán. Ilyen például a monetizáció és a mikrotranzakciók jelenléte. Erre reflektált a stúdió kreatív igazgatója, Tim Willits, aki a korai DOOM-játékok egyik kulcsfigurája volt.
A Rock, Paper, Shotgunnak adott interjúban a Saber Directive jelenlegi vezetője a Warhammer 40,000: Space Marine 2 monetizációjának kérdésére is kitért. Hogy kontextust adjon a készülő nyilatkozatoknak, Willits, aki korábban az id Software (DOOM, Quake) stúdióigazgatója volt, a következőket mondta (a Gamesradar után): „Vannak változások és trendek az iparágban.”
„Az emberek már nem akarnak lópáncélokat venni. Ezt azért mondhatom, mert a Bethesdánál dolgoztam” – mondta.
Arra is rámutat, hogy „a rajongóink sosem gondolták, hogy a World War Z-ben lenyúltuk őket”. Ez a lópáncélos utalás a The Elder Scrolls 4: Oblivionból származik, amelyet a mikrofizetés kezdetének tartanak a videójátékokban. A játék hivatalos GYIK-je azonban megemlíti, hogy „nem lesznek mikrotranzakciók a Space Marine 2-ben. Nincs játékon belüli bolt. A játék minden tartalma és funkciója ingyenes lesz minden játékos számára. Bármilyen fizetős DLC csak kozmetikai jellegű lesz”.
Mit várhatunk a Space Marine 2-től?
Szerencsére akik már kipróbálták a Warhammer 40,000: Space Marine 2-t, aztvmondják, hogy az egyik leglenyűgözőbb triple A játék, amivel ebben a generációban játszhattak. Sokan úgy vélik, hogy ez a cím hihetetlen látványvilággal büszkélkedhet. Persze ez nem sokat érne, ha nem lenne a továbbfejlesztett harc, amely olyan mechanikákkal rendelkezik, mint a hárítás és a kombók.
Az egyik olyan aspektus, amit a játékosok soha nem látott módon élvezhetnek majd, az ellenségek végeláthatatlan hordái, amelyekkel közelharcban vagy távolsági fegyverekkel kell szembenéznünk. Az újrajátszhatósági aspektus a 3 játékos kooperatív mód formájában jelenik meg, ahol barátainkkal együtt élvezhetjük a küldetéseket. A játék szeptember 9-én jelenik majd meg.
Forrás: Rock, Paper, Shotgun, Gamesradar, Saber Interactive