Az Obsidian Entertainment következő játéka nem arról lesz híres, hogy a frame rate-jével feszegeti az Xbox Series határait (viszont cserébe joggal várhatjuk el, hogy a kitűzött értéket száz százalékosan tartani tudja…).
Az Iron Lords Podcaston bukkant fel Matt Hansen (művészeti igazgató) és Ryan Warden (gyártási igazgató), és az Avowedról beszélgettek. Megerősítették, hogy a játék a fejlesztés során a 30 FPS-t célozta meg. Mivel ez egy belső nézetes akció-RPG lesz, felettébb meglepően hathat, hogy nem a 60 elérése volt a cél, de ez a komment tőlük mindenesetre már most megosztotta a közönséget. Bár az Obsidian még nem beszélt nyíltan arról, hogy lesz-e mód a 60 FPS-re vagy sem, azt már kifejezték, hogy a 30 FPS mellett sok fényes vizuális hatás lesz, hogy ezzel csábítsa el a játékosokat.
Makro- és mikrobefejezésekkel is rendelkezik a játék, legalább tíz lesz, és több mint ötven variácóra készülhetünk fel a fejlesztők szerint. A játékban az Aedryiai Császárszág küldöttjét irányíthatjuk, aki az Élő Földekre lett kiküldve, hogy a lélekpestis kapcsán nyomozzon. A Pillars of Eternity-vel megegyező világban játszódik, de mégsem kötődik az Avowed ehhez a franchise-hoz, bár a PoE ismerete további történeti összefüggések megismerésében segíthet. Az interjúban szó volt a hagyományos karakterosztály-rendszer hiányáról is: ehelyett szabadon fel lehet fedezni a képességeket a több tpus közül, hogy valami egyedit és személyeset lehessen használni, és így többféle játékstílus is lesz.
Az Avowed amúgy ugyanúgy járt, ahogy a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 és a Kingdom Come: Deliverance 2 is, ugyanis mind a három RPG-t elhalasztották 2025-re, aminek köszönhetően a BioWare most röhöghet a markába, mert a Dragon Age: The Veilguard így vetélytárs néllkül maradt.
Az Avowed február 18-án fog megjelenni Xbox Series-re és PC-re. Az Xbox Game Pass kínálatában is elérhető lesz (de az Ultimate-előfizetők férhetnek csak hozzá az első naptól).
Forrás: WCCFTech