A Neowiz és a Round8 Studio játéka sikeres volt, így nem olyan meglepő, hogy már a folytatáson gondolkodnak a dél-koreaiak… viszont van egy változás, ami már meglepetést okozhat!
Dél-koreai játékot idén is láthattunk, ugyanis a PlayStation 5-exkluzívként április végén megjelent Stellar Blade, vagy pár hónapra rá a Nexontól a The First Descendant is onnan származik. Mind a két játék kifejezetten korrekt lett (de főleg a Stellar Blade volt kiváló). A Lies of P is bővült tartalmilag a tavalyi megjelenése óta, de eközben a Neowiz és a Round8 Studio már a folytatás felé kacsintgat.
Felbukkant egy álláshirdetés egy pályatervezői posztra, és előnyben lenne az a jelentkező, aki nyílt világú játékok fejlesztésében már szerzett tapasztalatot. Úgyhogy az első rész kissé lineáris élményéhez képest a második ki fogja tárni a képletes kapukat. Technológiailag is lesz egy kis változás, ugyanis a Lies of P az Unreal Engine 4 segítségével valósult meg, de a folytatás már az Unreal Engine 5-tel készül. (Nincsenek ezzel egyedül, ugyanis például a CD Projekt RED is maga mögött hagyta a saját fejlesztésű REDengine-t, így a The Witcher 4 és a Cyberpunk 2077 folytatása is az Epic Games technológiájával fog létrejönni).
Más változás is lesz azon kívül, hogy az eredeti, folyosószerű pályáit és az Unreal Engine 4-et is maga mögött hagyhatja a Lies of P 2 (Lies of Q?). Minden ibizonnyal nagyobb költségvetés fog a játék rendelkezésére állni, ami már abból adódóan is logikus, ha tényleg nyílt világú koncepcióra áll át. Emellé a fejlesztési ciklus is növekedni fog, azaz több ideő kell neki, mire a kezeink között lesz a Neowiz és a Round8 Studio játéka, így 3 helyett 4-5 év is eltelhet, mire megjelenik, így 2027 előtt nem nagyon látunk esélyt a rajtra.
Mindez persze még nem hivatalos, úgyhogy addig ezt kezeljük pletykaként.
Forrás: Tech4gamers, Neowiz