A Ballistic Moon játékára (ami nem teljesen az övék…) még egy kicsit várni kell, de már most azt halljuk, hogy páran elveszítették állásukat a stúdiónál, és ez nem valami reményteli hír.
Még egy hónapra vagyunk attól, hogy az amúgy kiváló PlayStation 4-exkluzív Until Dawn remake-je megjelenik PlayStation 5-re és PC-re, de máris olvashatjuk a LinkedInen a Ballistic Moon döntését, miszerint nehéz döntést kellett meghozniuk, hogy a csapatuk méretét kisebbre vegyék, és ezzel biztosítani tudják a stúdió jövőjét. Azt nem közölték, hogy hány főt bocsátottak el, de néhány érintett fejlesztő a közösségi médiában megerősítette, hogy új állást keres, miután a Ballistic Moon megszabadult tőle…
Harry Williams azt írta, hogy két izgalmas éven keresztül dolgozott az Until Dawn Remake-en, de sajnos már nem volt szüksége a stúdiónak az ő munkájára, így már nem rendelkezik a technikai tervezői pozícióval. Kshitij Gupta azt írta, hogy ő az animátori állását vesztette el a csapatban. Ő több mint egy éven keresztül dolgozott egy csapat kiváló és tehetséges fejlesztővel. Rudi Prentice, aki korábban a játékmenet egyik programozója volt, szintén megerősítette, hogy a Ballistic Moon már nem tart igényt az ő munkájára.
Az Until Dawn Remake talán nem lesz olyan gyenge, hogy csalódnunk kelljen benne, de azért mindenesetre döbbenetes, hogy a stúdió játéka (amit eredetileg a Supermassive Games fejlesztett) még nincsen a kezeink között, és már MOST arról kell hallanunk, hogy néhány embert elküldtek. Ha a játék megjelent volna, és nem lett volna kritikailag sem sikeres, akkor megértenénk az elbocsátásokat, de ez így sokkal szomorúbb történetnek tekinthető. Csak nehogy az legyen, hogy a következő hír a stúdióról már annak bezárása lesz. Szinte el is tudjuk képzelni.
Az Until Dawn Remake, ami az Unreal Engine 5-ön fut, a 2015-ös PlayStation 4-exkluzívot október 4-étől ülteti át PlayStation 5-re és PC-re.
Forrás: PCGamer