Olyan grafikus szűrőt is terveznek a játékhoz, aminek úgy általában véve nem sok értelme van, és emiatt is érezzük úgy, hogy a lengyel stúdió nem nagyon veszi komolyan ezt az egészet.
A lehető legimmerzívebb, azaz a legnagyobb elmerülést kínáló mód a Silent Hill 2 Remake-kel való játékra az lesz, hogy ki lehet kapcsolni a teljes kezelőfelületet! Na, ezt hogyan indokolta meg a Twitteren a Bloober Team? „Lehetőséged lesz kikapcsolni az összes UI elemet! Létrehoztunk egy „90-es évekbeli szűrőt” is szemcsés hatással, színkorrekcióval és képernyőbeállításokkal, hogy teljessé tegyük az old-school élményt.
A kezelőfelület nélkül a játékosok irányítását természetesen a játék látványvilága, a hanghatások és James viselkedése fogja irányítani. A fontos pontok felé fog pillantani, és különböző animációkkal és arckifejezésekkel fog rendelkezni a sebesült állapotok során,” írta a Bloober Team, akik mintha elfelejtették volna, hogy a Silent Hill 2 nem a ’90-es években jelent meg (az első rész is éppen hogy, ugyanis 1999-ben debütált a PS1-en), hanem 2001-ben. Az már nem a ’90-es évek.
Szóval James egyre frusztráltabb és dühösebb lesz, ahogy messzebb van a céltól. Persze ez az újítás is el tudta nyerni a közönség egyes tagjainak kegyeit, ugyanis volt, aki azt írta, hogy 100%-osan ez lesz a legjobb mód a Silent Hill 2 Remake-kel való időtöltésre, mert nem lesz kezelőfelület, és a vizualitás fogja a játékost navigálni, hogy merrefele szaglásszon. Tény, hogy ez valóban egy korrekt ötlet, de mindenesetre nem olyan biztos, hogy ezzel rögtön meg tudja győzni a kétkedőket. Minket nem tudnak.
Az Unreal Engine 5-öt használó Silent Hill 2 Remake október 8-án fog megjelenni PlayStation 5-re és PC-re. Addig (vagy inkább helyette…) talán jobb ötlet a Silent Hill 2 Enhanced Editionnel, a rajongók által modernizált eredeti PC-s portjával eltölteni az időt. Erről írtuk nemrég, hogy annak fejlesztése befejeződött.
Forrás: PCGamer
Looking for the most immersive way to play SILENT HILL 2?
You’ll have an option to turn off all UI elements!
We’ve also created a „90s filter” with grain effect, color correction and screen adjustments to complete the old-school experience.#SILENTHILL #KONAMI #BlooberTeam pic.twitter.com/CwPKskFg8o
— Bloober Team (@BlooberTeam) September 4, 2024