Indiana Jones emlékezetes lesz Bethesda új játékában, mindez pedig az ellenfelének köszönhető. A fejlesztők szerint egy jól megalkotott gonosztevő az, aki igazán „ragyogtatja” a hőst. A MachineGames, az Indiana Jones and the Great Circle alkotói úgy vélik, hogy egy „megfelelően kidolgozott” főellenség segít a főhős kiemelkedésében.
A Bethesda és a MachineGames mindent beleadnak, hogy az Indiana Jones and the Great Circle kiemelkedő cím legyen. A Wolfenstein: The New Order alkotói olyan játékot szeretnének létrehozni, amely méltó a George Lucas által híressé tett franchise-hoz és annak ikonikus karakteréhez. Ennek érdekében egy kalandot fejlesztettek ki, tele izgalmas akciójelenetekkel, bonyolult rejtvényekkel és emlékezetes gonosztevőkkel. Tudatában annak, hogy egy világszerte ismert karakterrel dolgoznak, a fejlesztők célja, hogy Indy hírnevét tovább növeljék az új kaland ellenségének segítségével.
Ez a megközelítés nem új a MachineGames számára, amely mindig is nagy hangsúlyt fektetett a vonzó gonosztevőkre, hogy kiemelje hőseit. Ahogy Tommy Tordsson-Bjork, a stúdió vezető írója az Edge magazinnak adott interjúban elmondta (GamesRadar+ szerint), „Minden projektet azzal a filozófiával közelítünk meg, hogy egy jól kidolgozott gonosztevő az, aki igazán ragyogtatja a hőst. Mindig igyekszem olyan jellemvonásokat adni a gonosztevőnek, amelyek valóságosnak érződnek, legyen szó egyedi hibákról, különcségekről, amiket túlkompenzálnak, vagy akár egy kis emberségről vagy empátiáról.”
A MachineGames ezt a megközelítést követte, amikor megalkotta Emmerich Vosst, az Indiana Jones and the Great Circle gonosztevőjét. Bár ambícióiról és gyengeségeiről még nem tudunk sokat, Tordsson-Bjork biztosítja, „A személyiségét hihetetlenül élvezetes volt megírni. De mivel nem vagyok szuperintelligens, néha kihívást jelent. Kutatási módba kell kapcsolni, és meg kell találni azokat a szögeket, amelyek minden alkalommal beleilleszkednek ezekbe a jellemvonásokba, amikor ő és Indy összecsapnak.”
Todd Howard: Az új Indiana Jones kaland kreatív ereje
Azonban mindez nem valósulhatott volna meg Todd Howard közreműködése nélkül. A Bethesda vezetője, aki régóta rajongója az Indiana Jones-sagának, javasolta LucasFilmnek az új videojáték ötletét a legendás régész főszereplésével. A fejlesztők szerint Howard volt „a fő cselekmény, a Great Circle, ötletének elindítója, amelyet évek óta dédelget.”
Forrás: GamesRadar