A Ballistic Moon remake-je (a játékot eredetileg a Supermassive Games fejlesztette) PC-n az AMD és az Nvidia felskálázó technológiáját is támogatni fogja.
Kezdjük a rendszerigényekkel:
Minimum rendszerigény – 720p felbontás, 30 FPS frame rate, alacsony grafikus preset:
- Operációs rendszer: Windows 10/11 x64 (verziószámot nem említenek)
- Processzor: Intel Core i7-4790K/AMD Ryzen 5 1500X (AVX-támogatás szükséges)
- Memória: 8 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce GTX 1660/AMD Radeon RX 470 (minimum 6 GB VRAM)
- Szabad tárhely: 70 GB (SSD-n!)
Ajánlott rendszerigény – 1080p felbontás, 60 FPS frame rate, közepes grafikus preset:
- Operációs rendszer: Windows 10/11 x64 (verziószámot nem említenek)
- Processzor: Intel Core i5-8600/AMD Ryzen 7 2700X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce RTX 2060/AMD Radeon RX 6600 XT
- Szabad tárhely: 70 GB (SSD-n!)
Magas rendszerigény – 1440p felbontás, 60 FPS vagy 4K felbontás, 30 FPS frame rate, magas grafikus preset:
- Operációs rendszer: Windows 10/11 x64 (verziószámot nem említenek)
- Processzor: Intel Core i5-8600/AMD Ryzen 7 2700X
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce RTX 3080/AMD Radeon RX 6800 XT
- Szabad tárhely: 70 GB (SSD-n!)
Ultra rendszerigény – 4K felbontás, 60 FPS frame rate, nagyon magas grafikus preset:
- Operációs rendszer: Windows 10/11 x64 (verziószámot nem említenek)
- Processzor: Intel Core i7-11700K/AMD Ryzen 7 5800X3D
- Memória: 16 GB RAM
- Videókártya: Nvidia GeForce RTX 3080 Ti/AMD Radeon RX 6900 XT
- Szabad tárhely: 70 GB (SSD-n!)
Az Unreal Engine 5-ön futó remake az Nvidia DLSS 3.7-et és az AMD FSR 3.1-et is támogatni fogja, így a felskálázó technológia támogatott lesz mind a két nagyobb cégtől. Korlátlan frame rate is menni fog, de a 21:9 és a 32:9 képarány is menni fog a játékban, ami sugárkövetéses (ray tracing) árnyékokat, tükröződést és környezeti elfedést (ambient occlusion) is kínálni fog. Aki DualSense kontrollerrel játszik, a haptikus visszajelzéssel érzékelheti a karakterek szívverését a mozgást nem engedélyező (Don’t Move) jelenetek során, az adaptív ravaszokkal érezhetjük döntéseink súlyát, és valószerűbb ellenállást kapunk a ravasz meghúzásakor.
Az Until Dawn Remake október 4-én jelenik meg PlayStation 5-re és PC-re.
Forrás: WCCFTech, PlayStation Blog