Az Ascendant Studios „fő csapata” egy új stúdiót hozott létre, ami rögtön be is tagozódott Dan Houser és az ő cége alá…
Az Ascendant Studiostól az Unreal Engine 5-öt használó Immortals of Aveum, amit egy mágia-FPS-ként nevezhetnénk, megbukott, és most lényegében a fejlesztők is továbbálltak, ugyanis a cég főbb emberei új csapatot indítottaak Absurd Marin néven. A név nem véletlen, ugyanis Dan Houser, aki korábban a Rockstar egyik alapítója volt, 2021-ben indította el saját stúdióját Absurd Ventures néven. (Nem csak ő lépett le a Rockstar Gamestől…)
Az Absurd Marin vezetője Bret Robbins, az Ascendant Studios alapítója és igazgatója lesz, és az Absurd Ventures szóvivője szerint kb. 20 tagból áll az új csapat, ami korábban az Immortals of Aveumon dolgozott, és a későbbiekben bővülni fog a létszám, ahogy halad a fejlesztés a következő játékukon. Houser szerint Robbins egy tehetséges, szenvedélyes csapatot hozott össze, és izgatottak, hogy csatlakoztak az Absurd Ventureshöz, ahogy közösen dolgozni kezdenek az egyik új eredeti játékukon.
Érdemes visszaemlékezni, hogy tavaly novemberben mit is jelentett be az Absurd Ventures: akkor azt hallottuk, hogy két univerzumon dolgoznak. Az egyik egy hangos fikciósorozat, ami A Better Paradise nevet kapta, illetve az American Caper, amelynek első története valamikor idén fog megérkezni. Az Absurd Marin egy egy eltérő, történetközpontú akció-kaland játékon dolgozik, és ez egy harmadik, még be sem jelentett Absurd-univerzumban fog játszódni. Ezek után viszont jogos lehet a kérdés, hogy most akkor kampec van-e az Ascendant Studiosnak?
Ha tippelnünk kellene, akkor a válasz igen. Egy hónappal az Immortals of Aveum megjelenése után a stáb felét elküldték, majd idén a maradékot pihenőre küldték, holott egy héttel azt megelőzőleg még arról szólt a fáma, hogy keményen dolgoznak a következő projektükön. A Twitteren augusztus 13-a óta nem írtak semmit, és ezek után valószínűleg már nem is fognak!
Forrás: PCGamer