A Ubisoft franchise-ának következő része nem biztos, hogy csak 30 FPS-sel lesz játszható, de ez még csak pletyka formájában hallható információ…
A pletykák szerint minden platformon 60 FPS grafikus mód is lesz az Assassin’s Creed Shadowsban. Így a PlayStation 5, az Xbox Series X, az Xbox Series S, a PC, a macOS és az iPadOS is felajánlhatja a magas frame rate-et (és a PlayStation 5 Pro esetében ez evidens lenne, az ugyanis a francia kiadó játékát megelőző héten rajtol majd el a boltokban…). A pletyka szerint a PlayStation 5 Pro-n lesz a legjobb képminőség, bár ezt minden bizonnyal egy felsőkategóriás PC majd felül fogja tudni múlni.
A pletyka a Twitteren az Arabhardware nevű felhasználótól származik, amit aztán egy, az Assassin’s Creedhez köthető fiók lefordított és megerősített. Az AnvilNext engine használata miatt a játékmenet fizikája is javult a pletyka alapján, és például arról is szót ejtett, hogy ha az ellenfelek túl sokáig állnak a napon, napszúrást kaphatnak, amitől elájulhatnak. Az időjárás rendszere kb. ugyanúgy befolyásolhatja az eseményeket, ahogy anno a The Legend of Zelda: Breath of the Wildban láthattuk. Ha esni fog az eső, az ellenfeleink nem fogják hallani emiatt a lépteinket.
Yasukeként nem lesz lehetőségünk elbújni, és ő fog zajt kelteni a mozgása során, viszont lesz egy íja és nyila, amivel lopakodva le tudja szedni ellenfeleit. Thierry Dansereau, a művészeti igazgató a Playnek azt mondta, hogy az Assassin’s Creed Mirage-ná nagyobb, de a Valhallánál kisebb méretű lesz az Assassin’s Creed Shadows bejárható területe, így kb. az Assassin’s Creed Odyssey-vel egy szinten lesz. A játék többnyire Honshuban fog játsódni, ugyanis itt történtek a Oda Nobunagához köthető események.
Az Assassin’s Creed Shadowsról a Tokyo Game Show-n többet fog mondani a Ubisoft, a játék pedig november 15-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Series-re, PC-re, Macre és iPadre.